🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی سام در شهر لاهیجان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی سام در شهر لاهیجان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جاروبرقی کار نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: اینکه دستگاه کلا کار نکند ممکن است خرابی های مختلفی را نشان دهد که باید توسط تکنسین مورد بررسی قرار گیرد.
  2. سوال: کاربرد و وظیفه سیم جمع کن چه می باشد؟
    پاسخ: برای جمع کردن سیم داخل جاروبرقی می باشد.
  3. سوال: نقش کیسه در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: واقع محفظه‌ای است که زباله‌های ریز و گرد و غباری که از سطوح جمع می‌کنید.
  4. سوال: استاتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: وظیفه‌ی برقرار کردن میدان الکتریکی درون موتور را دارد.
  5. سوال: دلایل کشش زیاد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: در این موارد بهتر است جاروبرقی را خاموش کند زیرا این اتفاق فشار زیادی را برای موتور ایجاد می کند و باعث سوختن یا خراب شدن آن می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12980.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ با همکاری شرکت Manna تحویل ۳ دقیقه‌ای کالا با پهپاد را آغاز کرد

سامسونگ و شرکت حمل و نقل هوایی Manna در شهر کوچکی به نام «اورنمور» (Oranmore) در ایرلند آینده‌ای را پیاده‌سازی کرده‌اند که در آن کالاها ظرف چند دقیقه از طریق پهپادها به دست خریداران می‌رسد. ...

سامسونگ و شرکت حمل و نقل هوایی Manna در شهر کوچکی به نام «اورنمور» (Oranmore) در ایرلند آینده‌ای - تعمیرات جارو برقی سام در شهر لاهیجان استان گیلان - را پیاده‌سازی کرده‌اند که در آن کالاها ظرف چند دقیقه از طریق پهپادها به دست خریداران می‌رسد. طی این قرارداد همکاری، محصولات الکترونیکی کوچک سامسونگ مثل گوشی‌ها و ساعت‌های هوشمندی که از فروشگاه آنلاین این شرکت در اورنمور ایرلند خریداری شود، در عرض سه دقیقه از طریق پهپادهای شرکت Manna به خریداران تحویل داده می‌شود.

به گفته سامسونگ، شرکت «مانا» پهپادهای هوایی خاصی را تولید کرده تا کار تحویل - تعمیرات جارو برقی سام در شهر لاهیجان استان گیلان - این کالاها را انجام دهند. این پهپادها می‌توانند با سرعتی بالغ بر ۶۰ کیلومتر بر ساعت پرواز کنند. منتها تحویل با این پهپادها ظاهرا فقط در شعاع دو کیلومتری مرکز توزیع ممکن خواهد بود و همین مسئله به کاهش فوق‌العاده زمان تحویل منجر می‌شود.

البته سامسونگ و مانا در این قرارداد رکورد جدیدی را به ثبت نرسانده‌اند. مردم اورنمور قبلا هم به لطف پهپادهای شرکت مانا می‌توانستند کالاهای مختلفی مثل اقلام خوراکی یا داروها را از فروشگاه زنجیره‌ای Tesco تهیه و دریافت کنند.

تعمیرات جارو برقی سام در شهر لاهیجان استان گیلان

سامسونگ و مانا می‌گویند در نظر دارند تا همکاری خود را در سرتاسر ایرلند و حتی در سایر کشورها گسترش بدهند. آمازون پس از دریافت مجوزهای - تعمیرات جارو برقی سام در شهر لاهیجان استان گیلان - قانونی در سال ۲۰۱۶ آزمایش تحویل کالاها - تعمیرات جارو برقی سام در شهر لاهیجان استان گیلان - با پهپاد را در انگلیس آغاز کرد. در آمریکا هم «اداره هوانوری فدرال» شروع به صدور تاییدیه برای آزمایش‌های مقیاس کوچک کرده تا شرکت‌ها بتوانند کالاهای خود را با پهپاد تحویل - تعمیرات جارو برقی سام در شهر لاهیجان استان گیلان - دهند.

با تمام این اقدامات به نظر می‌رسد که تحویل کالا از بازه‌های - تعمیرات جارو برقی سام در شهر لاهیجان استان گیلان - چند روزه و چند ساعتی به بازه‌های زمانی چند دقیقه‌ای می‌رسد. البته قانون‌گذاران ابتدا باید شرایط لازم برای پرواز پهپادها را تبیین کنند. برای مثال «اداره هوانوردی فدرال» از شرکت‌ها خواسته تا مالکیت پهپادها را از طریق یک سیستم احراز هویت جدید اعلام کنند. در مجموع با توجه به سرعت تحول و حرکت دولت‌ها به نظر می‌رسد که هنوز به زمان بیشتری برای فراگیری این شیوه از تحویل کالاها نیاز است، اما ورود شرکت‌های بزرگی مثل سامسونگ می‌تواند به این فرآیند سرعت بیشتری ببخشد و آینده را زودتر محقق کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone