تعمیرات یخچال کنمور در شهر میانه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  3. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  4. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  5. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30034.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

چیپست اسنپدراگون 8cx برای کامپیوترهای همیشه روشن معرفی شد

کوالکام پس از معرفی چیپست اسنپدراگون 855 در رویداد سالانه Snapdragon Tech Summit، حالا از جدیدترین محصول خود با نام «اسنپدراگون 8cx» برای استفاده در کامپیوترهای همیشه روشن ویندوزی (ویندوز 10) رونمایی کرده است. اسنپدراگون ...

کوالکام پس از معرفی چیپست اسنپدراگون 855 در رویداد - تعمیرات یخچال کنمور در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - سالانه Snapdragon Tech Summit، حالا از جدیدترین محصول خود با نام «اسنپدراگون 8cx» برای استفاده در کامپیوترهای همیشه روشن ویندوزی (ویندوز 10) رونمایی کرده است.

اسنپدراگون 8cx در واقع - تعمیرات یخچال کنمور در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - جانشین چیپست اسنپدراگون 850 است اما تفاوت های آشکاری با نسل قبلی خود دارد. به عنوان مثال اسنپدراگون - تعمیرات یخچال کنمور در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - 850 یک نسخه تغییر - تعمیرات یخچال کنمور در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - یافته از چیپست قدرتمند اسنپدراگون 845 بود که در اصل برای استفاده در تلفن های هوشمند ساخته - تعمیرات یخچال کنمور در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - شده؛ اما 8cx - تعمیرات یخچال کنمور در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - اولین سیستم روی چیپ کمپانی کوالکام بوده که به صورت ویژه برای استفاده در کامپیوترهای ویندوزی (ویندوز - تعمیرات یخچال کنمور در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - 10) و با فناوری 7 نانومتری طراحی شده است.

اسنپدراگون 8cx با فناوری 7 نانومتری تولید شده است

طبق اظهارات شرکت سازنده، اسنپدراگون 8cx تا دو برابر نسبت به نسل قبلی قدرتمندتر بوده و در صورت استفاده از نرم افزارهای مبتنی بر معماری پردازنده ARM، توان رقابت با چیپست های Core i5 سری U را خواهد داشت. - تعمیرات یخچال کنمور در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - لازم به ذکر است که اسنپدراگون 850 - تعمیرات یخچال کنمور در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - در بنچمارک چند هسته ای موفق به شکست Core i5-6300U شده بود و در بخش تک هسته ای با اختلاف اندکی پشت سر رقیب قرار گرفت؛ در نتیجه می توان ادعای کنونی - تعمیرات یخچال کنمور در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - کوالکام درباره مدل 8cx را هم باور کرد.

تعمیرات یخچال کنمور در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

واحد پردازش گرافیکی آدرنو 680 موجود - تعمیرات یخچال کنمور در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - در چیپست اسنپدراگون 8cx نیز با توانایی پشتیبانی همزمان از دو نمایشگر HDR با رزولوشن 4K، عملکرد قابل قبولی داشته و قادر است با کمک پردازنده مرکزی، - تعمیرات یخچال کنمور در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - ویدیوهای 4K HDR را با نرخ 120 فریم در ثانیه نمایش دهد.

لازم به اشاره است که هسته های پردازشی اسنپدراگون 8cx (هشت هسته) از نوع 64 بیتی Kryo 495 هستند و این چیپست با بهره گیری از یک مودم X24 Cat.20 LTE، سرعت - تعمیرات یخچال کنمور در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - دانلود 2 گیگابیت در ثانیه (روی کاغذ) و آپلود 316 مگابیت در ثانیه را فراهم خواهد کرد.

پشتیبانی از نسل سوم - تعمیرات یخچال کنمور در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - PCI-E و نسل دوم USB 3.1 برای اتصال لوازم جانبی نیز از دیگر ویژگی های 8cx بوده که در لپتاپ رفرنس (مرجع) کوالکام در رویداد مورد اشاره به نمایش - تعمیرات یخچال کنمور در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - درآمد.

تعمیرات یخچال کنمور در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

برای ذخیره سازی دیتا، اسنپدراگون 8cx از حافظه های NVMe SSD - تعمیرات یخچال کنمور در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - پشتیبانی کرده و با استفاده از نسل چهارم هوش مصنوعی کوالکام و پردازشگر سیگنال دیجیتال Hexagon 685، امکان بهره گیری از دستیارهای صوتی هوشمند مانند کورتانا و الکسا را فراهم خواهد کرد.

بلوتوث نسخه 5.0 و فناوری شارژ سریع +Quick Charge 4 هم در 8cx وجود داشته و با توجه به ابعاد لپتاپ ها و امکان استفاده از سیستم های خنک کننده - تعمیرات یخچال کنمور در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - بهینه (به نسبت گوشی)، اسنپدراگون 8cx احتمالاً قوی ترین چیپست کوالکام - تعمیرات یخچال کنمور در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - تا کنون خواهد بود. در ضمن طبق ادعای سازنده، لپتاپ هایی که از چیپست مورد بحث بهره می برند، عمر باتری چند روزه خواهند داشت.

گفتنی است 8cx نخستین چیپست از خانواده اسنپدراگون بوده که استانداردهای لازم برای پشتیبانی از Windows 10 Enterprise را دریافت نموده که این موضوع، برای تولید کامپیوترهای همیشه روشن مورد نیاز شرکت ها و سازمان ها از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone