تعمیرات یخچال سینجر در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  2. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  3. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
  4. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30033.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

رندر‌ جدیدی از سامسونگ گلکسی اس 10 منتشر شد

همه منتظر خبر‌های جدید درباره‌ی سامسونگ گلکسی اس 10 هستند و حالا رندر‌ جدیدی منتشر شده که ادعا می‌شود مربوط به پنل پشتی سامسونگ گلکسی اس 10 است. پیش از این نیز تصاویر دیگری از نمونه‌ی ...

همه منتظر خبر‌های جدید درباره‌ی سامسونگ گلکسی اس 10 هستند و حالا رندر‌ جدیدی منتشر - تعمیرات یخچال سینجر در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - شده که ادعا می‌شود مربوط - تعمیرات یخچال سینجر در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - به پنل پشتی سامسونگ گلکسی اس 10 است. پیش از این نیز - تعمیرات یخچال سینجر در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - تصاویر دیگری از نمونه‌ی 5G سامسونگ گلسی اس 10 به نمایش درآمده بود که برای نمایشگاه کوالکام - تعمیرات یخچال سینجر در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - مورد استفاده قرار گرفت که در انتهای مطلب می‌توانید تصاویرش را مشاهده نمایید.

در تصاویر جدید منتشر شده که ادعا می‌شود مربوط به طراحی پشتی سامسونگ - تعمیرات یخچال سینجر در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - گلکسی اس 10 است، خبری از حسگر اثر انگشت نیست که شایعات قبلی راجع به وجود این سنسور زیر نمایشگر را احتمالا تایید می‌کند.

در رندر منتشر شده در پنل پشتی این گوشی هوشمند می‌توانیم دوربین دوگانه مشاهده - تعمیرات یخچال سینجر در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - کنیم که با بیشتر شایعات از پیش گفته شده سازگار - تعمیرات یخچال سینجر در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - است. طبق خبر‌هایی که پیش تر منتشر شده بود، قرار بود گلکسی اس 10 دارای دوربین دوگانه باشد.

تعمیرات یخچال سینجر در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

البته طبق همین شایعات باید انتظار داشته باشیم که سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس از دوربین سه گانه و - تعمیرات یخچال سینجر در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - نسخه‌ی 5G پرچم دار کره‌ای از دوربین چهارگانه استفاده نمایند.

همچنین انتظار می‌رود - تعمیرات یخچال سینجر در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - که سامسونگ گلکسی اس 10 تنها از یک دوربین سلفی بهره ببرد و طراحی آن شبیه به نمونه‌ای باشد که در تصاویر زیر مشاهده خواهید کرد.

دوربین سلفی گلکسی اس 10 پلاس احتمالا دوگانه باشد و بالای گوشه‌ی سمت راست نمایشگر گوشی قرار داده خواهد شد. شکافی که شبیه به یک کپسول بسیار کوچک است و مقدار زیادی از صفحه نمایشگر را اشغال نخواهد کرد.

استفاده از حالت بیضوی برای - تعمیرات یخچال سینجر در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - لنز‌های دوربین سلفی حرکتی جالب و قابل درک است اما وجود دائمی لنز در نوار بالای صفحه کمی غافلگیر کننده و عجیب به نظر می‌رسد.

به هر حال تصاویر منتشر شده هنوز به صورت رسمی از طرف شرکت سامسونگ مورد تایید قرار نگرفته و برای آنکه مطمئن شویم پرچمدار بعدی غول کره‌ای چگونه خواهد بود باید کمی بیشتر منتظر بمانیم.

تعمیرات یخچال سینجر در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی
تصویر مربوط به نسخه‌ی 5G‌ سامسونگ گلکسی اس 10
تعمیرات یخچال سینجر در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی
تصویری از نمای جلویی سامسونگ گلکسی اس 10 و وجود لنز دوربین در نوار وضعیت سیستم - تعمیرات یخچال سینجر در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - عامل
تعمیرات یخچال سینجر در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی
رندر جدید منتشر شده مربوط به پنل پشتی گلکسی اس 10
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone