تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر تربت جام استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  2. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
  3. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30039.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

ایربگ جانبی ZF برای بدنه اتومبیل، ایده ای جدید جهت ارتقای ایمنی حمل و نقل

شرکت ZF یکی از معروف ترین تامین کنندگان قطعات خودرو در جهان به شمار می رود. این شرکت آلمانی که بیشتر با گیربکس های پیشرفته اش شناخته می شود، اخیرا یک ایده جالب برای کاهش ...

شرکت ZF یکی از معروف ترین تامین کنندگان قطعات خودرو در جهان به شمار می رود. این شرکت آلمانی که بیشتر با گیربکس های پیشرفته اش شناخته می شود، اخیرا یک ایده - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر تربت جام استان خراسان - جالب برای کاهش شدت حوادث و سوانح ترافیکی معرفی کرده است.

در ایده جدید ژرمن ها، علاوه بر داخل کابین، در بیرون اتاق و قسمت های جانبی خودرو نیز ایرگ هایی نصب می شوند. این ایربگ های - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر تربت جام استان خراسان - جانبی پیش از برخورد یک خودروی دیگر از سمت درها، سریعا باز شده و مثل نقاط شکست با جذب ضربه از شدت آن می کاهند.

بدیهی است که در این صورت سرنشینان هر دو خودرو امنیت بیشتری پیدا خواهند کرد. به گفته ZF تست های داخلی این شرکت نشان - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر تربت جام استان خراسان - داده اند که ایربگ های جانبی بیرونی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر تربت جام استان خراسان - می توانند تا 40 درصد، شدت صدمه های ناشی از برخورد از کنار را تقلیل دهند.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر تربت جام استان خراسان

مکانیسم عملکرد ایربگ های جانبی ZF، مشابه با نمونه های به کار رفته در داخل - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر تربت جام استان خراسان - کابین است. این ایربگ ها دو الی سه برابر بزرگ تر از ایربگ های پرده ای موجود در کابین خودروهای امروزی هستند، به همین خاطر به کیسه های حجیم تر و گاز بیشتری نیاز دارند.

از لحاظ جنس و گازهای مورد استفاده، ایربگ های بیرونی ZF و ایربگ های رایج داخلی شبیه هم هستند. با این حساب می توان نتیجه گرفت که تکنولوژی ها و مواد اولیه لازم برای تبدیل ایده ZF به عمل، در دسترس - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر تربت جام استان خراسان - قرار دارند.

اما در این بین باید بر یک چالش مهم و بزرگ غلبه کرد و آن چیزی نیست جز مطمئن شدن از وقوع برخورد. مسلما - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر تربت جام استان خراسان - هیچ کس مایل نیست که - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر تربت جام استان خراسان - به دلیل عبور از فاصله نزدیک با یک خودرو یا هر جسم دیگر، ایربگ بیرونی اتومبیلش باز شده و هزینه ای به وی تحمیل شود.

به منظور جلوگیری از اتفاقات این چنینی، ZF از سخت افزار و نرم افزار به طور همزمان کمک گرفته است. برای تشخیص برخورد حتمی، خودروها به رادار، فناوری لیدار و انواع سنسورها و دروبین ها مجهز می شوند. چنانچه نرم افزار موجود برخورد را اجتناب ناپذیر تشخیص دهد، ایربگ جانبی در عرض 100 میلی ثانیه باز شده و قبل از وقوع تصادف به طور کامل پر خواهد شد.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر تربت جام استان خراسان

دکتر سون شاب (Swen Schaub) مدیر ارشد بخش استراتژی ZF در این باره گفته:

این سیستم باید بتواند جهت و مکان ضربه احتمالی را به موقع پیش بینی کند. اهمیت این موضوع به قدری است که حتی حرکت ناچیز خودرو درست 500 میلی ثانیه قبل از تصادف، می تواند تفاوت های زیادی به دنبال داشته باشد.

آنطور که یکی از - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر تربت جام استان خراسان - سخنگوهای ZF اعلام کرده، آزمایش زنده ایربگ - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر تربت جام استان خراسان - های جانبی سال آینده انجام خواهد شد. در حال حاضر این ایربگ ها مشغول پشت سر گذاشتن مراحله توسعه هستند. چنانچه - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر تربت جام استان خراسان - خودروسازان به تکنولوژی ZF علاقه مند باشند، می توانند با خرید لایسنس، محصولات خود را به آن مجهز کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone