تعمیرات یخچال پروفایل در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  3. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
  4. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  5. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30035.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

احتمال استفاده‌ی ارتش آمریکا از ۳ هزار ربات عقرب شکل برای خنثی کردن بمب

با پیشرفت علم رباتیک و همچنین هوش مصنوعی، شاید استفاده از ربات‌های هوشمند در عرصه‌ی نظامی دور از ذهن نباشد. به طوری که ارتش آمریکا ممکن است بخواهد از ۳ هزار ربات عقرب شکل که ...

با پیشرفت علم رباتیک و همچنین هوش مصنوعی، شاید استفاده از ربات‌های هوشمند در عرصه‌ی نظامی دور از ذهن نباشد. به طوری که ارتش آمریکا ممکن است بخواهد از ۳ هزار ربات عقرب شکل که نامشان هم از همین جاندار (Scorpion) گرفته شده، استفاده کند.

این ربات‌ها توسط شرکت Endeavor Robotics تولید شده‌اند. ربات‌های یاد شده که اسکورپیون (Scorpion )نام دارد، وزنی ۱۲ کیلوگرمی دارد و به اندازه‌ای - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر خوی استان آذربایجان غربی - کوچک است که می‌توان آن را با استفاده از یک کوله پشتی حمل نمود.

ربات‌های اسکورپیون به محض بیرون آمدن از کوله پشتی در کمتر از یک دقیقه می‌توانند آماده شوند و انواع و اقسام ماموریت‌ها را به خوبی به انجام برسانند و از راه دور به - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر خوی استان آذربایجان غربی - خنثی کردن بمب‌ها نیز بپردازند.

ربات‌های یاد شده قادرند روی سطوح ناهموار حرکت کنند، از شیب بالا و پایین بروند، پله‌ها را طی کنند و حتی زیر آب مشغول به انجام کار شوند. همچنین اسکورپیون دارای دست‌های - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر خوی استان آذربایجان غربی - قابل حرکتی - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر خوی استان آذربایجان غربی - است که می‌تواند هر شیء نزدیک به خود را به چنگ بیاورد.

تعمیرات یخچال پروفایل در شهر خوی استان آذربایجان غربی

اسکورپیون دارای چند دوربین است تا بتواند تصاویر با کیفیت را مخابره کند. این دوربین‌ها حالت حرارتی - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر خوی استان آذربایجان غربی - و حالت شب نیز خواهند داشت.

یکی دیگر از رویکرد‌های جالب شرکت سازنده‌ی اسکورپیون، معماری باز ربات است. به طوری که سربازان می‌توانند با استفاده از قطعات پرینت شده‌ی سه بعدی، این ربات را به راحتی تعمیر کنند و در مدت زمان کوتاهی آن را به ماموریت‌ها بازگردانند.

ربات شرکت Endeavour Robotics نیازمند یک راهبر انسان است اما ویژگی‌های - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر خوی استان آذربایجان غربی - خودکار و هوشمند خود را نیز داراست. اگر ربات - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر خوی استان آذربایجان غربی - از - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر خوی استان آذربایجان غربی - دسترسی فردی که آن را کنترل می‌کند خارج شود، به صورت خودکار به آخرین محلی که سیگنال را دریافت کرده بود - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر خوی استان آذربایجان غربی - بازخواهد گشت. انتظار می‌رود شرکت سازنده‌ی این ربات ویژگی‌های خودکار و هوشمند بیشتری را به این ربات اضافه نماید.

با توجه به این ویژگی‌ها و کیفیت ارائه شده توسط این ربات، هیچ بعید نیست ارتش آمریکا به زودی استفاده از این ربات را به حقیقت تبدیل نماید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone