🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  3. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  4. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  5. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38533.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

استارتاپی که قرار بود ایمنی ارزهای مجازی را افزایش دهد، کلاهبردار از آب درآمد

گروهی از کلاهبردان سایبر با استفاده از یک پروفایل لینکدین و تظاهر به توسعه یک دستگاه خاص، بیش از هزار سرمایه گذار را برای پروژه جعلی خود جذب کرده و 2.4 میلیون دلار از آنها سرقت کرده ...

گروهی از کلاهبردان سایبر با استفاده از یک پروفایل لینکدین و تظاهر به توسعه یک دستگاه خاص، بیش از هزار سرمایه گذار را برای پروژه جعلی خود جذب کرده و 2.4 میلیون دلار از - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - آنها سرقت کرده اند.

این استارتاپ که جیزه نام دارد، مدعی توسعه یک دیوایس ایمن برای نگهداری ارزهای مجازی با همکاری - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - شرکتی روسی به نام Third Pin LLC بوده است.

فردی که در این میان متهم اصلی به شمار می رود «مارکو فایک»، مدیر عملیاتی ارشد جیزه است که هشت نفر از سرمایه گذاران، شرکا و کارکنان - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - سابق این استارتاپ در مصحابه با CNBC تاکید کرده اند که هرگز موفق به ملاقات او نشده و تنها از طریق اپلیکیشن های پیام رسان با وی در ارتباط بوده اند.تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقیاین فرد مرموز تا دو هفته قبل موفق به جمع آوری 2100 اتریوم با ارزشی بالغ بر 2.4 میلیون دلار شده بود.

یکی از سرمایه گذاران این پروژه به نام «کریس» درباره این کلاهبرداری می گوید:

همه چیز خوب به نظر می رسید تا زمانی که شرکت Third Pin LLC اعلام کرد که این استارتاپ - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - پیوندهای خود را با آنها قطع کرده و به نظر می رسد که یک کلاهبرداری در میان است. از آن زمان ما به همه چیز مشکوک شدیم.

کسانی که در این پروژه شرکت کرده اند سرمایه های خود را در قالب اتریوم به حساب استارتاپ جیزه وارد کرده اند.

از آنجا که نقل و - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - انتقال اتریوم از طریق کیف پول هایی صورت می گیرد که امکان رهگیری آن ها وجود دارد، بررسی هایی در این زمینه صورت گرفته که حاکی احتمال وجود پیوندهایی بین این کلاهبرداران و افرادی است که ماه گذشته از طریق ارسال ایمیل های جعلی به عنوان موسس ارز مجازی Bee Token به کلاهبرداری پرداخته بوده اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر چشمه نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام خوبید؟ سایت ***** مایکروفر زیمنس BE555LMS0M شما را با کمترین قیمت و بهترین گارانتی در محل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone