تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  2. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
  3. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  4. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  5. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43844.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

آیفون 8 از آنچه فکر می کنید قدرتمندتر خواهد بود

شانس بالایی وجود دارد که پس از عرضه آیفون 8 و حتی آیفون 7 اس، موبایل های اپل بتوانند عنوان «قوی ترین» را به سادگی از آن خود کنند. اما استدلالی که برای این موضوع ...

شانس بالایی وجود دارد که - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - پس از عرضه آیفون 8 و حتی آیفون 7 اس، موبایل های اپل بتوانند عنوان «قوی ترین» را به سادگی از آن خود کنند.

اما استدلالی که برای این موضوع وجود دارد چیست؟ ماجرا از این قرار است: به تازگی وب سایت Tech Insights دست به بررسی جامع چیپست A10X فیوژن زده و متوجه شده که پردازنده مرکزی تازه ای که در آیپدهای ۱۰.۵ و ۱۲.۹ اینچی اپل جای گرفته، با چیپست A10 فیوژن تفاوت بزرگی دارد.

در حالی که چیپست A10 فیوژن اپل، با تکنولوژی ۱۶ نانومتری ساخته شده بود، این وب سایت مدعی شده است که پردازنده‌ی درون چیپست A10X فیوژن، اولین پردازنده ۱۰ نانومتری اپل است، که خود نکته جالبی به شمار می رود چرا که اپل - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - همیشه از - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - فناوری های جدید پردازشی در مراسم معرفی آیفون هایش پرده بر می داشت.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

عملکرد پردازشی خیره کننده آیپدهای جدید که در بنچمارک های تک هسته و چند هسته به امتیاز ۳۹۰۰ و ۹۳۰۰ دست پیدا کرده بودند، باعث تعجب شده بود چرا که قدرت آیپدها کم کم داشت وارد حوزه مک بوک ها می شد. و - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - حالا - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - علت اصلی قدرت پردازشی بالای چیپست A10X فیوژن مشخص شده است.

لازم به اشاره است که گلکسی اس 8 و وان - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - پلاس 5 حالا از اسنپدراگون ۸۳۵ استفاده می کنند که با فناوری ۱۰ نانومتری توسعه - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - یافته ولی امتیاز این موبایل ها در اپلیکیشن های بنچمارک در تست های تک هسته ای و چند هسته ای به ۲۰۰۰ و ۶۱۰۰ می رسد.

اپل هم احتمالاً در آیفون 8 و آیفون 7 اس، از چیپست A11 استفاده می کند که قاعدتاً باید مانند A10X، از فناوری ۱۰ نانومتری در ساخت آن استفاده شده باشد. - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - به همین دلیل می توان انتظار عملکردی مشابه -یا حتی بهتر- از چیپست A10X فیوژن را از پردازنده مرکزی آیفون های بعدی داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone