🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  2. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  5. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39332.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

دستبند هوشمند vivofit 4 گارمین با دوام باتری یک ساله معرفی شد [تماشا کنید]

پوشیدنی های هوشمند گارمین به دلیل ارزانی و کاربردی بودن همواره از گزینه های خوب در میانه های بازار به شمار می روند. حال این شرکت محصولی تازه با نام vivofit 4 را روانه بازار ...

پوشیدنی های هوشمند گارمین به دلیل ارزانی و کاربردی بودن همواره از گزینه های خوب در میانه های بازار به شمار می روند. حال این شرکت محصولی تازه با نام vivofit 4 را روانه بازار کرده که از - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - دو ویژگی مهم برخوردار است. نخست این که نیازی به شارژ کردن آن ندارید و دوم آن که قابلیت های ردیابی سلامتی محصولات رده بالا را با پرداختی مناسب در اختیار - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - خواهید - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - داشت.

چیزی که در نخستین - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - نگاه به vivofit 4 نظر شما را به خود جلب می کند، پیشرفت قابل ملاحظه طراحی این محصول نسبت به - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - مدل vivofit 3 سال قبل است. این ردیاب سلامتی - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - حالا از ظاهری زیباتر و مدرنتر برخوردار بوده و می تواند با رنگ بندی های جذاب خود سلیقه های بیشتری را تحت پوشش قرار دهد.

گارمین برای دستبند هوشمند خود یک نمایشگر رنگی همواره - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - روشن را در نظر گرفته که رابط کاربری بسیار ساده و سرراستی - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - را پیش روی کاربر قرار می دهد. ضمن این که واچ فیس های متنوع از طریق اپلیکیشن موبایل «Garmin Connect» قابل انتخاب - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - خواهند بود.

البته این سادگی هرگز به معنی محدودیت در امکانات نخواهد بود، بلکه گارمین توانسته در همین نمایشگر کوچک - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - و با همراهی یک دکمه فیزیکی ساده مجموعه ای قابل - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - توجه از قابلیت های ردیابی فعالیت - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - های بدنی را در اختیار کاربر خود قرار دهد.

به لطف بهره مندی از یک باطری ساعت، دستبند سلامتی vivofit 4 بی نیاز از شارژ خواهد بود و با هر بار تعویض - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - باتری تا حدود یک سال کاربر خود را همراهی می کند. این محصول با قیمت ۷۹ دلار قابل تهیه است. بندهای مشکی و سفید با قیمت ۱۹ و بندهای سرمه ای و ارغوانی نیز با قیمت ۲۹ دلار به صورت جداگانه قابل تهیه خواهند بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone