🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی دوو در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی دوو در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  2. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39331.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

اشتباه رسانه های تایوانی در رابطه با پیش بینی اپل از کاهش فروش آیفون 10

روز دوشنبه انتشار خبری مبنی بر کاهش 40 درصدی پیش بینی فروش آیفون 10 در رسانه های تایوانی به سقوط سهام بسیاری از تامین کننده های اپل منجر شد اما امروز یکی از تحلیلگران موسسه ...

روز دوشنبه انتشار خبری مبنی بر کاهش 40 درصدی پیش بینی فروش آیفون 10 در رسانه های تایوانی به سقوط سهام بسیاری از تامین کننده های اپل منجر شد اما - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - امروز - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - یکی از تحلیلگران موسسه فناوری «Rosenblatt» این خبر را رد کرده است.

این کارشناس که «جون ژانگ» نام دارد مدعی شده که تولید - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - این محصول کاهش پیدا نکرده و رسانه های تایوانی در این باره دچار سردرگمی شده اند.

بر این اساس محصولاتی که قرار است با کاهش تولید مواجه - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - شوند در واقع آیفون های 8 و 8 پلاس هستند و برعکس آنها تولید آیفون مجهز به Face ID در ماه جاری افزایش خواهد یافت.

او اضافه می کند که حجم سفارشات پنل های AMOLED و قطعات سنسور سه بعدی اپل به تامین کننده ها تغییر نکرده و بر اساس داده های موجود تا سه ماه دیگر نیز به قوت - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - خود باقی خواهد ماند.

به گفته این تحلیلگر استقبال خریداران از این - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - اسمارت فون در آمریکا تغییر نکرده اما در دو هفته اخیر در چین افزایش یافته است.تعمیرات لباسشویی دوو در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربیاطلاعات موسسه Rosenblatt حاکی از این است که میزان فروش آیفون 10 از مجموع آیفون های 8 و 8 پلاس پیشی گرفته و این در حالی است که پس از آنها به بازار - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - عرضه شده است.

انتشار خبر کاهش 40 درصدی تولید آیفون 10 توسط روزنامه تایوانی «Economic Daily News» به سقوط ارزش سهام تامین کننده های اپل منجر شده بود.

برای مثال هولدینگ General Interface Solution که مسئولیت تولید صفحات لمسی را بر عهده دارد 8.4 از ارزش سهام خود - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - را از دست داده است.

از آنجایی که در زمان انتشار این شایعه بازارهای بورس آمریکا به خاطر تعطیلات کریسمس خدمات ارائه - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - نمی کردند، سرمایه گذاران نگران آمریکایی دیروز در بازار بورس «نزدک» اقدام به فروش سهام خود کردند که در پی آن ارزش سهام این کمپانی آمریکایی با کاهش 3 درصدی به 170 دلار رسید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone