🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  2. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  3. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44456.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

آیا گوگل برای تلفن های همراه خود چیپ اختصاصی تولید خواهد کرد؟

اینطور به نظر می رسد که گوگل قصد دارد دستی به تولید پردازنده ها ببرد. شرکت مورد اشاره، چندی پیش Manu Gulati، یکی از مغزهای متفکر اپل که پردازنده های سری A اپل را تولید ...

اینطور به نظر می رسد که گوگل قصد دارد دستی به تولید پردازنده ها ببرد. شرکت مورد اشاره، چندی پیش Manu Gulati، یکی از مغزهای متفکر اپل که پردازنده های سری A اپل را - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - تولید می کرد، تحت عنوان «آرشیتکت ارشد چیپ های مجتمع» به استخدام خود در آورد.

همه شواهد حاکی از آن است که گوگل در آینده قصد دارد برای سری تلفن های همراه پیکسل خودش، پردازنده ای اختصاصی طراحی کند، اما هنوز مشخص نشده یا ما نمی دانیم که طرح و برنامه دقیق شرکت چیست.

البته که تغییر از «نکسوس» به - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - «پیکسل» به خوبی - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - نشان می دهد گوگل قصد دارد به طور - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - مستقیم با بازیگران بزرگ حوزه موبایل وارد رقابت شود؛ آن هایی که خودشان چیپ های مخصوص برای تلفن همراهشان تولید می کنند مثل سامسونگ و اپل.

اگر گوگل می خواهد که در این جریان حرفی برای گفتن داشته - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - باشد، طراحی یک چیپ قدرتمند می تواند نام برند موبایلشان را بیش از پیش محبوب - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - سازد و گوگل را در این زمینه نیز پیشرو جلوه دهد.

این گزارش، اولین بار نیست که مبحث تولید چیپ را بیرون می کشد. مدت ها است که این شرکت قصد دارد جایگاه محکم تری در - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - فضای سخت افزارهای اندرویدی به دست آورد.

گوگل همین حالا در تلاش است تا با چیپ های OP1 برای کروم بوک که - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - توسط Rockchip - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - تولید می شود، این مشکل را برای کروم بوک ها برطرف کند. شاید ایده مشابهی برای موبایل های اندرویدی اش هم داشته - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - باشد.

چه نوع چیپی؟

تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

برای تولید - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - موبایل های پیکسل، گوگل در حال حاضر به کوالکام وابسته است و - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - از چیپست های اسنپدراگون استفاده می کند. کوالکام شرکتی است که برای طیف وسیعی از شرکت های تولید کننده موبایل، چیپ می سازد، خصوص برای آن هایی که پرچمدار دارند.

طراحی یک تکه سیلیکون کارآمد، پروسه بسیار پر هزینه و زمان بری است. بنابر همین دلیل اکثر شرکت ها این بخش از کار خود را به یک شرکت ثانی می سپارند. با این حال، شرکت ARM با سیستم جدید خود شرایط - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - را فراهم کرده تا حتی شرکت - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - های کوچک هم قادر باشند چیپ - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - مخصوص خود را بسازند و متکی به شرکت خاصی نباشند.

یک نمونه ملموس اخیر شیائومی است که امسال چیپ Surge S1 را معرفی و در موبایل Mi 5C از آن استفاده کرد. این مدل سیاست های خاص می تواند حتی ال جی را هم به بازی تولید چیپ بازگرداند.

جدا از این، آرم به شرکای خود می گوید که چیپ خود را بر اساس تکنولوژی ARM Cortex بسازند. یعنی به آن ها اجازه می دهد که CPU از پیش طراحی شده را به کار گرفته، تغییرات اندکی در آن ایجاد کنند و محصول را با برند و اسم خودشان بفروشند. برای مثال، Kryo 280 سی پی یو جدید کوالکام را ببینید.

تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

گوگل می تواند حتی کمی فراتر برود و معماری را برای خودش لایسنس کند و به جای یک سری تغییر ریز و کوچک، هر آنچه که لازم دارد تا پیکسل هایش روان و عالی باشند را اجرایی کند.

این همان کاری است که کوالکام با - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - Kryo و Krait انجام داده و همان کاری است که سامسونگ و اپل - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - با Mongoose و پردازنده های سری A انجام می دهند.

احتمالا، گوگل برای نسل ابتدایی پردازنده هایش مسیری را انتخاب کند که کمترین هزینه را - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - روی دستش بگذارد. ساخت یک یس پی یو - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - پیشرفته برای یک موبایل با - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - ملزومات خاص البته منطقی تر است ولی اگر گوگل به دنبال کاهش هزینه ها باشد، برنامه Built on Cortex آرم برای شروع بهترین گزینه است.

یک گزینه دیگر هم این است که گوگل شاید بخواهد به نحوی توسعه TPU را با - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - بخش موبایل مرتبط سازد. TPUهای گوگل مخصوص یادگیری ماشینی ساخته شده اند و همه سرویس ها و محصولات با محوریت سرورهای ابری شرکت روی آن ها سوار شده؛ از ترجمه زبان گرفته تا تشخیص تصاویر.

تغییر دادن آن به اندازه یک پردازنده موبایل می تواند کمی دشوار باشد اما یک ورژن فرعی از آن که همراه با سی پی یوهای سنتی شود، می تواند - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - پردازنده خوبی برای یک موبایل با قابلیت های یادگیری ماشینی باشد.

چرا گوگل چنین چیزی می سازد؟

تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

اگرچه موضوع ساخت چیپ با میزان فراوانی از کاستوم کردن ها حالا بیشتر از هر زمان دیگری عملی است، اما سوال اصلی اینجاست: چرا؟

وقتی شرکت هایی مثل - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - کوالکام بهترین - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - محصولات را یک جا و بسته بندی شده همراه با به روزترین فناوری مخابراتی و بلوتوثی ارائه می دهند، وقتی قابلیت های شارژ سریع وجود دارد و قیمت هم مناسب است، چر باید گوگل از ابتدا شروع کرده و هزینه گزافی را خرج کند تا چیپ مخصوص خودش را داشته باشد؟

یک دلیل منطقی این است که گوگل می خواهد کاری کند که پیش از این انجام نشده یا می خواهد میزان خاصی از قدرت دستگاه را به یک بخش یا وظیفه ای اختصاص دهد.

گوگل در زمینه یادگیری ماشینی دستاوردهای بسیاری داشته و آن ها را به اشتراک گذاشته است، از جمله قابلیت های تشخیص صدا و متن در آن واحد. با این حال، اپل ادعا کرده که چیپ موجود در آیفون ها در تشخیص چهره، 6 برابر سریع تر از پیکسل - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - بوده، بنابراین چرا گوگل نخواهد این ضعف خود را با چیپی که خودش ساخته پوشش دهد و بهتر از رقبای خود عمل کند؟

در مورد Google Assistant هم حرف بسیار است. دستیارهای دیجیتالی روز به روز اهمیت بیشتری - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - پیدا می کنند و گوگل هم در این زمینه عقب نیست و قرار دادن یک دستیار صوتی پیشرفته درون تلفن - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - همراه می تواند برای کاربران - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - اهمیت بالایی داشته باشد. با به عهده گرفتن طراحی چیپ، گوگل می تواند عملکرد دستیار دیجیتالی - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - خود را بالا ببرد.

البته، فقط همه چیز محدود به دستیار دیجیتالی نمی - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - شود. تنکیک های تصویربرداری اچ دی آر پلاس که دوران گوگل گلس در حال توسعه بود و سبب شد که پیکسل در زمینه عکسبرداری فوق العاده باشد، بخشی از این ماجرا به حساب می آید. داشتن یک چیپ اختصاصی می تواند پیکسل های جدید را در رقابت با آیفون و گلکسی جدی تر و قدرتمندتر نشان دهد.

جمع بندی

تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

طراحی یک چیپ جامع و قدرتمند می تواند بخش سخت افزار گوگل را یک قدم بالا بکشد و نزدیک به رقبای اصلی اش یعنی اپل و سامسونگ بیاورد. تعامل میان سخت افزار و نرم افزار نیز می تواند موبایل های پیکسل را قدرت بیشتری بخشد.

از همین جهت، احتمال آن وجود دارد که گوگل بخواهد برای به حداکثر رساندن توانایی هایش در زمینه یادگیری - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - ماشینی، الگورتیم - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - های هوش مصنوعی و حتی سرمایه گذاری در حوزه واقعیت افزوده یک چیپ جدید طراحی کند.

تخصص Manu Gulati می تواند در راستای این هدف به کار گرفته شود و همانند کاری که با همکارانش در اپل با پردازنده های سری A کردند، این بار در گوگل تجربه شان را به کار گرفته و محصولی مخصوص برای پیکسل ها بسازند.

هنوز اما مشخص - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - نیست که گوگل چه زمانی موبایلی با پردازنده اختصاصی خودش طراحی می - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone