🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی الجی در شهر نقده استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی الجی در شهر نقده استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  2. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  5. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33482.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

اشیاء زنده‌ی سه بعدی هواوی میت 20 پرو رویا را به واقعیت تبدیل می‌کند

هواوی طی رویداد معرفی میت 20 پرو از ویژگی جدید واقعیت افزوده خود با نام اشیا زنده‌ی سه بعدی (3D Live Object) رونمایی کرد. این سیستم علاوه بر اینکه یک سری اشیا سه بعدی را ...

هواوی طی رویداد معرفی میت 20 پرو از ویژگی جدید واقعیت افزوده خود با نام اشیا زنده‌ی سه بعدی (3D Live Object) رونمایی کرد. این سیستم علاوه بر - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - اینکه یک سری اشیا سه بعدی را به صفحه اضافه می‌کند، کار می‌تواند با کمک آن به اسکن اشیا محبوب خود بپردازد و بعدتر بتواند از این شئ استفاده نماید.

بدین صورت پس از اسکن کردن شئ موردنظر، ویدیویی از آن به محتویات موجود پیشنهادی میت 20 پرو اضافه می‌شود و کاربر می‌تواند در زمان دلخواه خود از آن برای ارتباط با محیط استفاده نماید.

تعمیرات لباسشویی الجی در شهر نقده استان آذربایجان غربی

سخنگوی هواوی درباره‌ی ویژگی تعبیه شده در هواوی میت 20 پرو خاطر نشان کرد:

«با قابلیت اشیاء زنده‌ی سه بعدی می‌توان، یک آیتم را [در حافظه گوشی] ثبت کرد و به آن جان بخشید. بدین ترتیب این ویژگی می تواند رویا را به واقعیت تبدیل کند.»

هواوی برای آنکه بتواند این ویژگی را به تصویر بکشد و کاربران را با آن آشنا کند، به صورت زنده یک پاندای - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - سه بعدی را به روی سن برد تا به همراه یکی از مسئولین هواوی برای تماشاگران دست تکان دهد.

تعمیرات لباسشویی الجی در شهر نقده استان آذربایجان غربی

همچنین کاربر می‌تواند  اشیاء زنده‌ی سه بعدی را کلید‌های دوربین و یک جوی استیک کنترل نماید. کاربر با جوی استیک می‌تواند کاراکتر یاد شده را به حرکت وادار کند. در صورتی که با فشردن کلید‌ها کاراکتر مذکور فعالیت‌های مختلفی نظیر پرش، قدم زدن، دویدن و ... را انجام می‌دهد.

هواوی یا تعبیه‌ی چنین قابلیتی در پرچمدار جدیدش سعی دارد تا از رقابیش سامسونگ و اپل عقب نیافتد. به همین دلیل است که اموجی‌های زنده‌ی این چند شرکت شباهت زیادی به هم دارند و ممکن است با یکدیگر اشتباه گرفته شوند.

تعمیرات لباسشویی الجی در شهر نقده استان آذربایجان غربی

قابلیت یاد شده به لطف دوربین‌ها و سنسور‌های بکار گرفته شده در هواوی میت 20 پرو ممکن شده. همانطور که می‌دانید در پنل پشتی این دستگاه - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - دوربین سه گانه - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - ای با پیکربندی مربعی به چشم می خورد که از لنزهای فوق عریض ۲۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2، لنز عریض ۴۰ مگاپیکسلی با گشودگی f/1.8، و لنز تله فتوی ۸ مگاپیکسلی - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - با اپرچر - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - f/2.4 تشکیل شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر باختر نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام آیا میتونم یه سوال بپرسم روستای کوزه گران نقده هم طرح تعویض لباسشویی الجی قدیمی به جدید دارید
پاسخ: بله در روستای کوزه گران شهر نقده خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone