تعمیرات یخچال میدیا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  2. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  3. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  4. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  5. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30438.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

بنچمارک هلیو P90 قدرت‌نمایی این چیپست بین میان رده ها را نشان می‌دهد

مدتی از معرفی جدیدترین چیپست میان‌رده مدیاتک یعنی هلیو P90 می‌گذرد و حال بنچمارک های منتشر شده از این پردازنده قدرت واقعی آن را نشان می‌دهد. هلیو P90 در بنچمارک Antutu موفق به کسب امتیاز ...

مدتی از معرفی جدیدترین چیپست میان‌رده - تعمیرات یخچال میدیا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - مدیاتک یعنی هلیو P90 می‌گذرد و حال بنچمارک های منتشر شده از این پردازنده قدرت واقعی آن را نشان می‌دهد.

هلیو P90 در بنچمارک Antutu موفق به کسب امتیاز ۱۶۲ هزار شده که این پردازنده را هم‌رده با میان رده‌های دیگری مانند اسنپدراگون ۶۷۰ - تعمیرات یخچال میدیا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - با ۱۵۰ هزار امتیاز و اسنپدراگون ۷۱۰ با ۱۷۰ هزار امتیاز قرار می‌دهد.

هلیو P90 طی سال آینده میلادی در گوشی‌ها مورد استفاده قرار خواهد گرفت و با توجه به امتیازهای این پردازنده، باید منتظر استفاده از آن در گوشی‌های میان‌رده یا - تعمیرات یخچال میدیا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - بالاتر از آن باشیم.

تعمیرات یخچال میدیا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

دلیل رسیدن به این امتیاز، استفاده این چیپست از یک پردازنده ۸ هسته ای بوده که شامل دو هسته Cortex A-75 با فرکانس ۲.۲ گیگا‌هرتز و ۶ هسته Cortex A-55 با فرکانس ۲ گیگا‌هرتز برای انجام کارهای سبک‌تر است. هلیو P90 - تعمیرات یخچال میدیا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - با لیتوگرافی ۱۲ نانومتری ساخته شده و از حسگر دوربین ۴۸ مگاپیکسلی تکی - تعمیرات یخچال میدیا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - یا دوربین دوگانه با حسگرهای ۱۶ و - تعمیرات یخچال میدیا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - ۲۴ مگاپیکسلی - تعمیرات یخچال میدیا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - پشتیبانی می‌کند.

علاوه بر عکاسی، در زمینه فیلمبرداری هم امکان ضبط ویدیوهای آهسته با نرخ 480 فریم در ثانیه با این چیپست وجود داشته که چنین ارقامی برای یک گوشی میان رده فوق العاده است. پیش از این هم امتیاز بنچمارک هوش مصنوعی هلیو P90 آن را بالاتر از چیپست های پرچمداری همچون - تعمیرات یخچال میدیا در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - اسنپدراگون 845 قرار داده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone