🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر تکاب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا برای استفاده از ظرفشویی حتما باید از شوینده های مخصوص استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ؛ شما باید ازشوینده های مخصوص ظرفشویی استفاده کنید در غیر اینصورت قطعا شاهد تمیز شدن ظروف خود نخواهید بود.
  2. سوال: آیا برای تماس با تکنسین باید مجدد با شرکت تماس بگیرم؟
    پاسخ: بله ، بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین های ما با شما تماس می گیرند و بعد از هماهنگی با شما مراجعه خاهند کرد.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی امکان آسیب به ظرفشویی را دارند؟
    پاسخ: نوسانات برقی می تواند بخش های مختلفی از دستگاه شما را از کار بیاندازد و اینگونه عملکرد دستگاه شما را مختل خواهد کرد.
  4. سوال: میکروسوئیچ فولوتر(شناور) ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: نشتی آب را به سمت کف هدایت می کند و با بالا رفتن شناور بونولیتی نشتی آب به برد اعلام می شود . رسوب گرفتن فولوتر ، اصطکاک زیاد ، گیر کردن شی خارجی عملکرد این دستگاه را مختل می کند.
  5. سوال: آیا ضمانتی برای تعمیرات انجام شده بر روی دستگاه من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی خدمات و تعمیراتی که از طرف شرکت ما صورت گیرد دارای 90 روز ضمانت خواهد بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33481.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

مبل هوشمند ال جی معرفی شد

جدیداً پشتی بسیاری از صندلی‌ها و مبل را می‌توان با استفاده از اهرم‌های مخصوص، عقب یا جلو کرد اما تنها دو گزینه‌ی محدود برای این مسئله تعریف شده است. حال ال جی سعی کرده با ...

جدیداً پشتی بسیاری از صندلی‌ها و مبل را می‌توان با استفاده از اهرم‌های مخصوص، عقب یا جلو کرد اما - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - تنها دو - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - گزینه‌ی محدود برای این مسئله تعریف شده است. حال ال جی سعی کرده با همکاری یک برند مبل ایتالیایی، روند جدید در پیش گیرد. به همین دلیل از مبل هوشمند جدید خود به نام Colosseo رونمایی کرده است.

تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

مبل هوشمند یاد شده - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - در جریان نمایشگاه «مفهوم زندگی هوشمند» مربوط به سری کالاهای سیجنگچر ال جی، معرفی شده - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - و در واقع جز معدود مبل‌های هوشمند جالب جهان به شمار می‌رود. ال جی برای آن که به صفت هوشمند این مبل معنا دهد، یک اسپیکر بلوتوثی و کنترلر لمسی در آن تعبیه کرده است.

علاوه بر این مبل هوشمند Colosseo قادر است که به تمامی دیوایس‌های خانه‌ی هوشمند کاربر وصل شود و نمایی از زندگی در آینده - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - را برای وی به ارمغان آورد.

تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

می‌توان این مبل را در ۵ حالت یا سناریو مختلف نگاه داشت و زاویه‌های کلی این مبل را دگرگون نمود. این ۵ حالت شامل مطالعه،استراحت،تماشای تلویزیون، گوش دادن به موسیقی و توقف یا pause می‌شود.

بدین ترتیب کاربر می‌تواند با استفاده از اپلیکیشن ال جی سیگنچر یا از طریق دستیار هوشمند گوگل در تلویزیون و اسپیکر ال جی، حالت‌های این مبل هوشمند را تغییر دهد.

تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

نکته جالب در طراحی این مبل این است که Colosseo می‌تواند اولویت‌های کاربران مختلف را به یاد بسپارد و با شناخت - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - آنها، حالت دلخواهشان را - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - فراهم آورد. این مبل هوشمند به کمک تکنولوژی تشخیص صدای کاربر می‌تواند وی را بشناسد و حالتش را به دلخواه - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - او در آورد.

در حال حاضر هنوز قیمت و زمان عرضه‌ رسمی این مبل هوشمند اعلام نشده و مشخص - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - نیست Colosseo چه زمانی به بازار تجهیزات خانگی هوشمند، اضافه خواهد شد اما به احتمال قوی کاربران می‌تواند مبل هوشمند جدید ال جی را با صرف هزینه‌ای معادل ۴۰۰۰ دلار خریداری کنند چرا که مبل‌های دیگر رقبا، چنین قیمتی دارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone