🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان برای تعمیر کامل کولرگازی من نیاز است؟
    پاسخ: تکمیل پروسه تعمیرات دستگاه شما نیازمند بررسی اولیه می باشدکه بعد از بررسی بسته به نوع خدمات می تواند متفاوت باشد.
  2. سوال: اکسپنشن (لوله مویی) چه نقشی در کولر گازی دارد؟
    پاسخ: عملکرد این قطعه در افت فشار مبرد بسیار موثر واقع خواهد بود . در صورت مشکل و خرابی لوله مویی قطعا در کولرگازی در تبخیر و استفاده از مبرد به مشکل خواهد خورد.
  3. سوال: گاز مبرد در کولرگازی چه نقشی دارد؟
    پاسخ: این گاز در بخش کندانسور به صورت مایع در می آید و با از دست دادن سرمای خود مجدد به صورت گاز مبرد در خواهد آمد. کیفیت گاز و اندازه آن قطعا در عملکرد بهترکولرگازی تاثیر خواهد داشت.
  4. سوال: چرا کولرگازی من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: مشکل در ترموستات می تواند اصلی ترین دلیل این اتفاق باشد و یا ممکن است دستگاه شما با کنترل های الکتریکی همخوانی و ارتباط موثر ندارند.
  5. سوال: چرا کولرگازی من بیش از انداره گرما یا سرما تولید می کند؟
    پاسخ: قطعا این مشکل نیاز به بررسی تخصصی دارد اما میتوان به صورت کلی مشکل در سنسور تنظیم دما را عامل این رویداد دانست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42285.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

گارمین از سه پوشیدنی پایشگر سلامتی جدید در IFA 2017 رونمایی کرد

کمپانی Garmin بدون شک یکی از برترین تولیدکنندگان ساعت های هوشمند لوکس به شمار می رود اما گاهی از اوقات، ترغیب مشتریان به خرید ساعتی 600 دلاری اندکی سخت است؛ خصوصاً زمانی که اپل، سامسونگ ...

کمپانی Garmin بدون شک یکی از برترین تولیدکنندگان ساعت های هوشمند لوکس به شمار می رود اما گاهی از اوقات، ترغیب مشتریان به خرید ساعتی - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - 600 دلاری اندکی سخت است؛ خصوصاً زمانی که اپل، سامسونگ و فیت بیت ساعت های هوشمند بسیار خوبی را با نصف این قیمت می فروشند.

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

Vivoactive 3 - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - ساعت هوشمندی - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - سلامت-محور است که طراحی دایره ای شکل داشته و از جی پی اس و سنسور ضربان قلب داخلی بهره می برد. ساعت مورد اشاره، 15 اپلیکیشن برای فعالیت های ورزشی داخل و خارج از خانه دارد و از واچ فیس ها و اپلیکیشن های شخص ثالث مانند اوبر پشتیبانی می کند. به بیان واضح تر، Vivoactive 3 از همان قابلیت هایی بهره می برد که ساعت های دیگر گارمین - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - از آنها بهره برده اند، اما همه این ها - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - در پوشیدنی تقریباً کوچکی با نمایشگر چند رنگی Garmin Chroma جای گرفته است.

با این همه، درست - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - مانند - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - اغلب ساعت های گارمین خبری از نمایشگر لمسی نیست و در عوض، Vivoactive 3 از قابلیتی به نام Side Swipe بهره - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - می برد که به کاربر اجازه می دهد با سوایپ کردن انگشت روی حاشیه ساعت، برخی قابلیت ها را کنترل نماید. گفتنی است Vivoactive 3 به صورت انحصاری از سرویس Garmin Pay نیز برخوردار شده که - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - مانند تمام سرویس های مشابه، از NFC برای مبادلات مالی استفاده می کند.

 براساس لیست قابلیت های منتشر شده از سوی گارمین، به نظر می رسد Vivoactive 3 برای ماجراجویی های خارج از خانه چندان مناسب نخواهد بود؛ زیرا خبری از قابلیت های پیشرفته نقشه برداری یا نمایش وضعیت تحرک بدن نیست. در نهایت گفتنی است که Vivoactive 3 با اندروید، iOS و نرم افزار دسکتاپ سازگاری داشته و با قیمت 299.99 الی 329.99 دلار به بازار عرضه می شود.

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

علاوه بر Vivoactive 3، - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - گارمین در نمایشگاه IFA امسال از دستبند پایشگر سلامتی و ساعت جدید - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - خانواده Vivomove نیز رونمایی - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - کرد. Vivomove از منظر - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - طراحی شباهت زیادی به ساعت های آنالوگ دارد اما قادر به پایش گام ها، فعالیت های ورزشی، خواب و تعداد پله ها است و تمام این اطلاعات در نهایت با اپلیکیشن Garmin Connect سینک می شوند. حالا گارمین با ساعت جدید - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - Vivomove HD، سنسور ضربان قلب و پایشگر - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - سطح اکسیژن، سن ورزشی و میزان استرس را نیز به قابلیت های پیشین افزوده است. مدل Sport ساعت Vivomove HD با برچسب قیمت 199.99 دلاری عرضه می شود و این - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - قیمت برای مدل پریمیوم با بدنه فلزی و بند چرمی به - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - 299.99 دلار می رسد.

در نهایت نیز نوبت به دستبند سلامتی 199 دلاری Vivosport می رسد که جایگزینی برای Vivosmart HR سال گذشته خواهد بود. این دستبند نیز از جی پی - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - اس، سنسور ضربان قلب، نمایشگر رنگی همیشه روشن و اپلیکیشن های مخصوص ورزش بهره می برد - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - و برای استحمام یا شنا، نسبت به آب مقاوم شده است. این دستبند همچنین از ابزاری به نام LiveTrack برخوردار است که به کاربر اجازه می - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - دهد لوکیشن خود را از - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - طریق یک لینک URL با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone