🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  2. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  4. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  5. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35915.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

تماشای 50 گیگابایت فیلم سینمایی رایگان توسط شاتل موبایل

شاتل موبایل از عرضه بسته اینترنت همراه جدید ۲.۵ گیگابایتی یک ماهه خود به همراه 50 گیگابایت ترافیک برای تماشای فیلم‌های سینمایی در پلتفرم نماوا خبر داد. اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید ...

شاتل موبایل از عرضه بسته اینترنت همراه جدید ۲.۵ گیگابایتی یک ماهه خود به همراه 50 گیگابایت ترافیک برای تماشای فیلم‌های سینمایی در پلتفرم نماوا خبر داد.

اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که به فیلم دیدن در موبایل خود عادت دارید، بسته اینترنتی جدید ۲.۵ گیگابایتی یک ماهه شاتل پیشنهاد مناسبی است تا با دریافت این بسته، با همان قیمت قبلی از 50 گیگابایت ترافیک تماشای فیلم‌های سینمایی نماوا به صورت رایگان بهره‌مند شوید.

جدا از این قابلیت، مشترکین سیم‌کارت‌های شاتل موبایل با شماره‌گیری کد دستوری #6*3*1*3*7* و - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - پرداخت 12 هزار و 500 تومان، به مدت یک ماه از 1000 دقیقه مکالمه شاتل موبایلی بهره‌مند می‌شوند. سیم‌کارت‌های شاتل موبایل در نسل های 3G، 4G و 4.5G در - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - تمامی شهرهای کشور قابل استفاده هستند و این پیشنهاد برای کاربران در سراسر کشور ارائه شده است.

نماوا - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - یکی از خدمات گروه شاتل برای تماشای آنلاین فیلم و سریال‌‌های روز به همراه قابلیت تنظیم هوشمند کیفیت نمایش با سرعت اینترنت است که در آن فیلم‌های سینمایی، سریال‌، مستند و انیمیشن‌های ایرانی و خارجی به صورت قانونی و با رعایت حقوق دارندگان محتوا، در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

شاتل موبایل تنها اپراتوری است که در ایران سرویس تلفن ثابت و سرویس اینترنت - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - ثابت - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - و همراه و محتوایی به مشترکان ارائه می‌کند. شاتل با اجرای این طرح قصد دارد تجربه همگرایی خدمات ثابت و سیار را برای مشترکان ایجاد کند؛ تجربه ‌ای که به نظر می‌رسد با توجه به رایگان بودن 50 گیگ ترافیک یک ماهه برای تماشای فیلم مورد استقبال - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - قرار گیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone