🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر متل قو استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر متل قو استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  3. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  4. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33122.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

فیسبوک از نمایشگرهای هوشمند «پورتال» رونمایی کرد؛ رقبایی برای آمازون اکو شو

فیسبوک بالاخره در حال ورود به بازار سخت افزارهای مخصوص مصرف کنندگان است و بعد از توقفی چند ماهه در توسعه برای جلب اعتماد دوباره مردم، حالا دو دیوایس سری Portal را پیش خرید در ...

فیسبوک بالاخره در حال ورود به بازار سخت افزارهای مخصوص مصرف کنندگان است و بعد از توقفی چند ماهه در توسعه برای جلب اعتماد دوباره مردم، حالا دو دیوایس سری Portal را پیش خرید در دسترس قرار داده است. دیوایس های پورتال و پورتال پلاس فیسبوک آمده اند تا اکو شو آمازون و نمایشگر هوشمند آتی گوگل را به چالش بکشند. اما به جای ساخت یک دستیار دیجیتالی دیگر، غول شبکه های اجتماعی به استفاده از الکسا روی آورده است.

همانطور که فیسبوک در وب سایت رسمی پورتال می گوید، «قابلیت ها و کارکردهای الکسا میان پورتال و دیوایس های آمازون اندکی متفاوت است». به بیان دیگر، برخی از فرمان های صوتی و مهارت هایی که روی اسپیکرهای هوشمند اکو در دسترس هستند، لزوماً با پورتال سازگاری ندارند. با گفتن عبارت «هِی پورتال» می توانید تماس های ویدیویی فیسبوک مسنجر را فعال - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر متل قو استان مازندران - کنید و - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر متل قو استان مازندران - حتی اگر دوستان تان روی موبایل هوشمند از این اپلیکیشن استفاده کنند هم قادر - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر متل قو استان مازندران - به - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر متل قو استان مازندران - مکالمه با آنها خواهید بود.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر متل قو استان مازندران

بزرگ ترین تفاوت - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر متل قو استان مازندران - میان - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر متل قو استان مازندران - پورتال و پورتال پلاس به اندازه نمایشگر باز می گردد. مدل استاندارد نمایشگری 10.1 اینچی دارد که در مدل پلاس به 15.6 اینچ افزایش یافته است. ضمناً مدل - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر متل قو استان مازندران - پلاس همراه - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر متل قو استان مازندران - با دو توییتر، یک بیس 4 اینچی و خروجی 20 واتی صدا از راه می رسد؛ آن هم در حالی که خروجی صدای مدل کوچکتر به این خوبی نخواهد بود. گفتنی است - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر متل قو استان مازندران - که هر دو دستگاه به 4 میکروفون 360 درجه ای مجهز شده اند.

نمایشگرهای هوشمند فیسبوک به تکنولوژی «Smart Camera» هم مجهز شده اند که به کاربران اجازه می دهد آزادانه در محیط قدم زده و به - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر متل قو استان مازندران - مکالمه بپردازند؛ در این بین دوربین آنها را در اتاق دنبال می کند. این قابلیت اندکی ترسناک به - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر متل قو استان مازندران - نظر می رسد اما فیسبوک به سختی در تلاش بوده تا در وب سایت پورتال به تمام نگرانی های کاربران پاسخ دهد.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر متل قو استان مازندران

فیسبوک قسم می خورد که دیوایس های - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر متل قو استان مازندران - پورتال هیچوقت به شنود کاربران نمی پردازند، - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر متل قو استان مازندران - هیچوقت آنها را مخفیانه تماشا نمی کنند، هیچوقت محتویات تماس های - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر متل قو استان مازندران - ویدیویی را ذخیره نمی کنند و همواره اطلاعات کاربر را امن نگه می دارند؛ قابلیت SMart Camera هم - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر متل قو استان مازندران - از یک هوش مصنوعی «محلی» برای تشخیص چهره بهره می گیرد.

در نهایت باید افزود که اسپاتیفای، پاندورا و آی هارت - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر متل قو استان مازندران - ریدیو از جمله سرویس های شریک فیسبوک به هنگام - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر متل قو استان مازندران - عرضه دیوایس های پورتال هستند. مدل استاندارد پورتال هم اکنون قیمتی معادل 199 دلار دارد که در صورت خرید دو - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر متل قو استان مازندران - دستگاه، قیمت کل به 298 دلار کاهش می یابد. پورتال پلاس هم با تفاوتی چشمگیر، هزینه ای 349 دلاری روی دستتان خواهد گذاشت و هر دو دستگاه طی ماه آتی میلادی عرضه می شوند.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر متل قو استان مازندران تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر متل قو استان مازندران تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر متل قو استان مازندران

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone