🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  2. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  3. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37426.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

احتمال رونمایی از گلکسی نوت 9 سامسونگ در تیر یا مرداد ماه

برای چندمین بار در طی یک ماه اخیر منبعی از درون کمپانی سامسونگ مدعی شده که فبلت پرچمدار این شرکت یعنی گلکسی نوت 9 قرار است زودتر از موعد همیشگی راهی بازار شود. طبق اطلاعات ...

برای چندمین بار در طی یک ماه اخیر منبعی از درون کمپانی سامسونگ مدعی شده که فبلت پرچمدار این شرکت - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - یعنی گلکسی نوت 9 قرار است زودتر از موعد همیشگی راهی بازار شود. طبق اطلاعات جدید این موبایل احتمالاً در حدود تیر یا مرداد ۹۷ پای به میدان رقابت بگذارد.

این تخمین از آنجا ناشی می شود که شنیده شده کمپانی سامسونگ دیسپلی تولید نمایشگرهای آمولد فبلت جدید خود را از این هفته آغاز کرده است، در حالی - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - که به طور معمول تولید سخت افزار مذکور از اواخر خرداد آغاز می شده است.

طبق این گزارش گلکسی نوت 9 دارای بزرگترین نمایشگری خواهد بود فبلت - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - های - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - این - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - سری تا به حال از آن بهره مند بوده اند. در حالی که نوت 8 مجهز به نمایشگر ۶.۳۲ اینچی بود، گفته شده این ابعاد در نسل جدید موبایل مورد بحث به ۶.۳۸ اینچ افزایش خواهد یافت.

تقریباً هیچ شکی - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - وجود ندارد که نوت جدید فاقد اسکنر اثر انگشت در زیر نمایشگر خواهد بود و احتمالاً ترکیب دوتایی دوربین موبایل گلکسی S9 پلاس را به ارث خواهد برد. این همان دوربینی است که تا پیش از رونمایی از موبایل P20 Pro هوآوی جایگاه بهترین دوربین موبایل دنیا را از آن - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - سامسونگ کرده بود.

به عقیده کارشناسان، دلیل اصلی تعجیل دو ماهه سامسونگ برای رونمایی از فبلت پرچمدار خود، شنیده ها - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - در - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - خصوص عرضه نسل بعدی آیفون های اپل در ماه سپتامبر است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone