🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من بوی بدی ایجاد می کند؟
    پاسخ: بوی بد در ظرفشویی می تواند ناشی از مشکل در پمپ تخلیه ، گرفتگی فیلتر و ... باشد.
  2. سوال: نوسانات برقی چه تاثیری در عملکرد ظرفشویی خواهند داشت؟
    پاسخ: نوسانات برقی می تواند بخش های مختلفی از دستگاه شما را از کار بیاندازد و اینگونه عملکرد دستگاه شما را مختل خواهد کرد.
  3. سوال: فیلتر در ظرفشویی چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: کاربرد فیلتر ها در ظرفشویی برای جلوگیری از برگشت و باقی ماندن مواد غذایی بر روی ظروف می باشد.
  4. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: چرا ظروف من بعد از شستشو داری خط و خش می شوند؟
    پاسخ: پدر ها و مایعات شوینده ظرفویی دارای ذرات زبر مخصوص ساییدن چربی ها هستند و اگر با شستشو اولیه این چربی ها را بزداییم ممکن است ذرات زبر شوینده ها ظروف ما را خش دار کنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44839.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

این جعبه با قرار دادن قطعات پی سی در مایعی جوشان، آنها را خنک نگه می دارد

اگر به دنبال راهی عالی برای خنگ نگه داشتن کامپیوتر قدرتمندتان هستید، برای شما پیشنهاد عجیبی داریم؛ می توانید قطعات دستگاه را در نوعی مایع مرموز قرار دهید تا دیگر هیچوقت نگران داغی بیش از ...

اگر به دنبال راهی عالی برای خنگ نگه - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - داشتن کامپیوتر قدرتمندتان هستید، برای شما پیشنهاد عجیبی داریم؛ می توانید قطعات دستگاه را در نوعی مایع مرموز قرار دهید تا دیگر هیچوقت نگران داغی بیش از حد دستگاه به هنگام رندر یا گیمینگ نباشید.

کمپانی Allied Control اخیراً دمویی از سیستم Immersion Cooling خود را در نمایشگاه کامپیوتکس تایوان به نمایش درآورده که عجیب و در عین حال بسیار جالب به نظر می رسد. این کمپانی 10 کارت گرافیک جیفورس GTX 1070 را از فن های خنک کننده شان جدا کرده و به همراه دو مادربورد Intel Xeon در جعبه ای کوچک قرار داده و سپس جعبه را با مایعی به نام Novex - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - from 3M پر کرده است.

تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

نتیجه نهایی، جعبه ای است که به لطف سیستم خنک کننده دو مرحله ای که به مایع Novec اتکا دارد، دیگر از داغی بیش از حد به مرز انفجار نمی رسد. این مایع، با جوشیدن در دمای 61 درجه سلسیوس، حرارت را تبدیل به بخار می کند و سپس دستگاه تقطیری در بالای جعبه، این بخار را یکبار دیگر به حالت - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - مایع در می آورد.

طراحان این سیستم می گویند که حتی اگر دست تان را وارد این مایع بکنید، مشکلی نخواهید داشت؛ چرا که مایع Novec نارسانا است و به خاطر قطعات الکتریکی داخل آن، دچار برق گرفتگی نمی شوید. با این همه، شاید دلتان نخواهد چنین کاری انجام دهید، چون حتی از تصاویر هم می توان تشخیص داد که جعبه مورد اشاره - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - و مایع داخل آن بسیار داغ است. در نهایت نباید انتظار داشته باشید که قادر به استفاده از این سیستم در منزل باشید، زیرا سیستم Immersion Cooling فعلاً در دیتاسنتری در کشور گرجستان مورد استفاده قرار گرفته.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone