🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا ظرفشویی نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: معمولا نیاز است حداکثر به صورت سالیانه ظرفشویی خود را سرویس کنیم و از ایجاد مشکلات جدی تر که قطعا هزینه های سنگینی به بار خواهند آورد جلوگیری کنیم.
  2. سوال: آیا روشن کردن ظرفشویی خالی ایراد دارد؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت نیاز به ضدعفونی و بررسی کارکرد صحیح آن می توانید با رعایت اصول اقدام کنید.
  3. سوال: آیا برای مراجعه تعمیرکار نیاز به هماهنگی وجود دارد؟
    پاسخ: خیر ، نهایتا بعد از یک ساعت از ثبت سفارش تکنسین خود با شما تماس خوهد گرفت و هماهنگی های لازم را انجام خواهد داد.
  4. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من بوی بدی ایجاد می کند؟
    پاسخ: وجود ذرات غذا بر روی ظروف و استفاده از ظرف های پلاستیکی نامرغوب در ظرفشویی می تواند بوی نامطبوعی را ایجاد کند.
  5. سوال: آیا لاستیک ظرفشویی را باید تعویض کنیم؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت عدم تعویض طولانی مدت پوسیدگی و خرابی آن را به دنبال درد که سبب نشت آب از اطراف در می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44840.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

توسعه پهپادی که می تواند پوشش شبکه موبایل را در نقاط کور فراهم کند

تصور کنید که در نقطه ای کور و دور از دسترس دچار مشکل شده اید و نیاز به کمک دارید، در حالی که موبایلتان هیچ سیگنالی را دریافت نمی کند. در این شرایط است که ...

تصور کنید که در نقطه ای کور و دور از دسترس دچار مشکل شده اید و نیاز به کمک دارید، در حالی که موبایلتان هیچ سیگنالی را دریافت - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - نمی کند. در این شرایط است که پهپاد توسعه یافته توسط محققین دانشگاه شمال تگزاس به یاری شما خواهد آمد.

چنین پهپادی می تواند تا شعاع ۲ کیلومتری را تحت پوشش آنتن موبایل قرار دهد

پهپاد مذکور مجهز به سخت افزارهایی شده است که می تواند پوشش شبکه سلولار را به - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - نقاط خارج از دسترس برساند. گروه تحقیق موفق شده تا تجهیزات اصلی یک آنتن مخابراتی را در ابعادی کوچک جای دهد تا بتوان آنها را روی پهپادهای موجود در بازار نصب نمود.

با این روش راه اندازی یک آنتن شبکه موبایل سیار هیچ زحمتی نخواهد - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - داشت. کافیست تا پرنده مکانیکی خود را روشن کرده و آن را به ارتفاعی در حدود ۱۲۰ متری از سطح زمین بفرستید. باقی کارها به صورت خودکار انجام خواهد گرفت.

دکتر «کامش نامودوری» (Kamesh Namuduri) از استاید دانشگاه شمال تگزاس و عضو تیم توسعه دهنده درباره ویژگی های این آنتن پرنده می گوید:

«تنها با ۲۵۰ میلی وات قدرت ارسال سیگنال، پهپاد سلولار ما می تواند دسترسی به شبکه موبایل را تا - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - شعاع ۲ کیلومتری اطراف خود فراهم نماید. اگر توان دستگاه - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - به ۱۰ وات افزایش یاید، یک شهر ۱۰۰ هزار نفری را می توان تنها با یک پهپاد به شبکه موبایل متصل نمود.»

البته هنوز محدودیت های زیادی برای - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - چنین روشی وجود دارد. از جمله ظرفیت محدود باتری پهپادهای معمول که مدت زمان ماندن آنها در آسمان را بسیار کوتاه می کند. پهپادهای بزرگتر نیز بسیار گرانقیمت هستند. علاوه بر این ها، هنوز کیفیت و پایداری سرویس ارائه شده با این روش فاصله قابل توجهی با آنتن های BTS معمول دارد و تا پیش از عرضه نسخه تجاری نیاز به ارتقای تجهیزات و توسعه تکنولوژی های مکمل احساس می شود.

با این حال به طور قطع چنین ابزاری در مواقع ضروری و بحرانی می تواند بسیار مفید و حتی نجات بخش باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone