🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای جاروبرقی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی جاروبرقی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  4. سوال: خروطمی جاروبرقی را چند وقت یکبار باید تمیز کرد؟
    پاسخ: خرطومی قسمتی است که زباله ها از ان به کیسه زباله منتقل می شوند.
  5. سوال: دلیل کم بودن قدرت جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی و پایان عمر موتور از مکش آن می کاهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44851.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

تلاش پاناسونیک برای توسعه سنسوری که تصاویر HDR را با یک شات به ثبت برساند

تصاویر با «دامنه دینامیکی بالا» یا همان «HDR» از لحاظ وسعت رنگ ها و دامنه نورپردازی نسبت به تصاویر معمولی از کیفیت بسیار بالاتری برخوردار هستند، اما تولید چنین تصاویری مستلزم ترکیب و پردازش چندین ...

تصاویر با «دامنه دینامیکی بالا» یا همان «HDR» از لحاظ وسعت رنگ ها و دامنه نورپردازی نسبت به تصاویر معمولی از کیفیت بسیار بالاتری برخوردار هستند، اما تولید چنین تصاویری مستلزم ترکیب و پردازش چندین عکس است. حال کمپانی پاناسونیک به دنبال تولید سنسور تصویری است که تنها با یک شات قادر به ثبت تصاویر HDR باشد.

اساس این تحقیقات تولید فیلم حساس به نوری جدید بر پایه مواد ارگانیک است که می تواند دامنه دینامیکی وسیع تری از نور را - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - به ثبت برساند.

سنسورهای ارگانیک تا ۱۰ برابر اشباع نوری تصاویر را افزایش خواهند داد

سنسورهای ارگانیک از دو - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - لایه اصلی تشکیل خواهند یافت. یک لایه یا همان فیلم حساس به نور که طیف های نوری - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - را دریافت می کند و یک لایه شامل مدارات پیچیده که - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - این طیف های ثبت شده را به سیگنال های الکتریکی تبدیل می نماید. - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - همین ساختار دولایه سبب می شود که عملکرد چنین سنسورهایی در نور کم محیط نیز به شکل چشمگیری بهتر باشد.

پاناسونیک قصد دارد عملکرد همین ساختار دولایه را از یکدیگر مستقل نماید تا توسعه دهندگان بتوانند اقدام به طراحی پیکسل هایی با حساسیت نوری دوگانه نمایند و از این طریق اشباع نوری ۱۰ برابری نسبت به سنسورهای معمول را برای آن به ارمغان بیاورند.

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

آن طور که از گزارش ارائه شده توسط کمپانی ژاپنی برداشت می شود، - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - امکان افزودن فیلم ارگانیک مورد بحث به عنوان یک فیلتر به سنسورهای CMOS فعلی وجود دارد. در این صورت - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - توسعه دهندگان می توانند الکترودهای هر پیکسل را به دو ناحیه بزرگ - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - و کوچک تقسیم کنند.

در شرایط فوق سنسور می تواند ولتاژ اعمال شده به لایه مذکور را تغییر و از - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - این طریق حساسیت نوری پیسکل ها را در لحظه ثبت - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - تصویر تغییر دهد. چنین سنسوری در ترکیب با یک شاتر گلوبال می تواند محدوده دامنه دینامیکی تصویر را تا 120dB افزایش دهد.

کاربرد تصاویر با دامنه دینامیکی بالا به هنر عکاسی محدود نمی شود و از تکنولوژی مذکور می توان در افزایش کارایی سامانه های خودران اتومبیل ها در شرایط نوری - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - نامساعد استفاده نمود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone