🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر اجاق گاز یا فر چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شود و پس از آن هزینه تعمیر اجاق گاز و فر به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک چگونه عمل می کنند؟
    پاسخ: فندک های اتومات به صورت یکسره هنگام فشردن ولوم های گاز عمل می کنند ولی فندک های غیر اتومات در هنگام فشردن ولم گاز باید دکمه فندک را نیز بفشارید.
  3. سوال: رله فرگاز چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: رله یا همان برد رله وظیفه کنترل ولتاژ در المنت است.
  4. سوال: علت کار نکردن فندک در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: قطع برق و خرابی میکروسوئیچ جرقه زن باعث می شود فندک دستگاه شما کار نکند.
  5. سوال: علت روشن نشدن اجاق گاز یا فر چیست؟
    پاسخ: خرابی یا انسداد سوراخ های ورودی گاز، خرابی چراغ راهنما یا سوئیچ احتراق، ترموستات و ... میتواند باعث روشن نشدن اجاق گاز و فر شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44858.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

قلم های جدید Wacom برای ویندوز 10 و iOS بهینه شده اند

شرکت Wacom امروز از دو قلم جدید رونمایی کرد که یکی از آن ها برای ویندوز 10 و دیگری برای سیستم عامل موبایل اپل یعنی iOS بهینه شده است. Bamboo Ink که برای ویندوز است، مخصوص ...

شرکت Wacom امروز از دو قلم جدید رونمایی کرد که یکی از آن ها - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - برای ویندوز 10 و دیگری برای سیستم عامل موبایل اپل یعنی iOS بهینه شده است.

Bamboo Ink که برای ویندوز است، مخصوص نوشتن توسعه داده شده که البته قسمت سری آن در سه حالت نرم، متوسط و سفت قابل تنظیم است تا حالات مختلف را القا کند.

این قلم با بسیاری از دیوایس های ویندوزی همخوانی دارد که البته برای اطمینان حاصل کردن، می توانید لیست آن را به - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - صورت آنلاین از سایت شرکت ببینید.

ماه پیش بود که مایکروسافت در کنفرانس بیلد - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - خود از قابلیت های جدید ویندوز برای قلم ها گفت و انتظار می رود که Bamboo Ink بتواند این قابلیت ها را پیاده سازی کند.

کاربران iOS نیز - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - می توانند Bamboo Sketch را تهیه کنند که قسمت سری آن قابل تعویض - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - است و برای طراحی و نقاشی روی آیفون و آیپد طراحی شده است.

هر دو قلم از طریق بلوتوث به دستگاه های پشتیبان متصل می شوند و به فشار حساس هستند، - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - حتی روی آیپدهایی که از اپل پنسل پشتیبانی نمی کنند. Sketch از - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - طریق کانکتور مغناطیسی شارژ می شود و - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - تا 15 ساعت هم در یک بار شارژ کار می - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - کند.

قلم های Bamboo Ink و Bamboo Sketch هر دو 79.95 دلار قیمت - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - دارند - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - و در ماه جاری میلادی نیز - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - ارائه می شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone