🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی الجی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی الجی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  2. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  3. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  4. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  5. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44841.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

این دستکش هوشمند زبان اشاره را به متن تبدیل می کند [تماشا کنید]

استارت آپی متشکل از تعدادی مهندس جوان تایوانی موفق به توسعه دستکش هوشمندی شده اند که می توان با استفاده از آن زبان اشاره مخصوص ناشوایان را به طور مستقیم به متن تبدیل کرد. ایده تولید ...

استارت آپی متشکل از تعدادی مهندس جوان تایوانی موفق به توسعه دستکش هوشمندی شده اند که می توان با استفاده از آن زبان اشاره مخصوص ناشوایان را به طور مستقیم به متن تبدیل کرد.

ایده تولید چنین گجتی چندان هم تازه نیست، اما عملکرد دقیق و راحتی استفاده این دستکش های جدید تفاوت فاحشی با نمونه های قبلی دارد.

نکته جالب اینجاست که گروه طراح در ابتدا قصد داشتند دستکش هایی را به تولید برسانند که تعامل کاربر با فضای واقعیت مجازی را به شکل چشمگیری بهبود بخشد، اما بعد از مدتی متوجه شدند که از این سخت افزار می توان به راحتی برای تبدیل زبان اشاره به متن استفاده کرد.

محفظه در بر دارنده سنسورهای حرکتی در پشت این دستکش، نسبت به تمام نمونه های قبلی از ابعاد به مراتب کوچکتری برخوردار است. با این وجود باتری تعبیه شده - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - در آن می - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - تواند تا ۸ ساعت کار مداوم را تضمین نماید. ضمن این که سرعت و دقت تشخیصی سنسورها نیز هم برای حرکات دست و هم حرکات - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - تک تک انگشتان بسیار بالاست.

تعمیرات لباسشویی الجی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

دقت - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - عملکرد این دستکش های هوشمند در زبان های مختلف متفاوت است

استارت آپ «Yingmi Tech's» نمونه اولیه محصول خود را در نمایشگاه کامپیوتکس امسال به نمایش گذاشت و با استقبال بسیار خوبی - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - از جانب کارشناسان و بازدید کنندگان مواجه شد. البته در این میان مشکلاتی نیز وجود دارد. تبدیل زبان اشاره به زبانی مملو از کلمات مثل چینی بسیار دشوار است و دستکش مذکور هنوز در این زمینه از دقت - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کافی برخوردار نیست.

مشکل دیگر حجم بسیار زیاد داده های مرتبط با ژست های حرکتی مختلف است. این حجم بالا از اطلاعات باعث شده اجرای نرم افزار اختصاصی این دستکش - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - بر روی بسیاری از تلفن های هوشمند موجود در بازار ممکن نباشد.

برای حل مشکل - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - مذکور کمپانی سازنده قصد دارد یک سرویس ابری را راه اندازی کند تا کاربران بتوانند از طریق اینترنت به - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - دیتابیس مذکور دسترسی داشته باشند. بنابراین در آینده، جهت کار با - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - این دستکش های هوشمند نیاز به اتصال دائم اینترنت وجود خواهد داشت.

گرچه هنوز تاریخ مشخصی برای عرضه دستگش های هوشند شرکت Yingmi Tech's اعلام نشده، اما این محصول در زمان عرضه قیمتی در حدد ۲۰۰ دلار خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone