🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چگونه می توان هزینه تعمیرات یا خدمات را پرداخت کرد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  2. سوال: وظیفه و کارکرد میکروسوئیچ در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: جریان برق توسط میکروسوئیچ اجاق گاز کنترل شده و به فندک می رسد.
  3. سوال: دلیل کامل و یکنواخت پخته نشدن غذا در فر چیست؟
    پاسخ: اگرحسگر ها و المنت های حرارتی درست کار کنند باید سینی فر را بررسی کنید که به طور صحیح قرار گرفته باشد.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تکنسین های ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: دلیل داغ نشدن فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی المنت، عدم هوارسانی صحیح در محفظه، خرابی سنسور دما و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44859.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

رونمایی از APU جدید AMD متشکل از پردازنده رایزن و پردازشگر گرافیکی وگا

در خلال نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۷ کمپانی AMD از یک لپ تاپ مفهومی مجهز به APU جدید خود رونمایی کرد. این چیپ مجتمع متشکل از پردازنده جدید رایزن و یک پردازشگر گرافیکی مبتنی بر معماری وگا است. بعد ...

در خلال نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۷ کمپانی AMD از یک لپ تاپ مفهومی مجهز به APU جدید خود رونمایی کرد. این چیپ مجتمع متشکل از پردازنده جدید رایزن و یک پردازشگر گرافیکی مبتنی بر معماری وگا است.

بعد از یک شروع پرهیجان که با معرفی پردازنده های نسل جدید رایزن آغاز و با رونمایی از - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - معماری پرقدرت وگا برای پردازشگرهای گرافیکی ادامه یافت، چه چیزی می تواند جشن ۲۰۱۷ شرکت AMD را کامل کند؟ جواب به طور قطع عرضه یک «واحد پردازشگر - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - شتاب یافته» (accelerated processing unit به اختصار APU) متشکل از پردازنده جدید رایزن و پردازشگر گرافیکی وگا روی یک چیپ مجتمع (SOC) خواهد بود.

این مغز پردازشگر قدرتمند در درون یک لپ تاپ مفهومی با برند AMD رونمایی شد تا - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - طبق ادعای سازنده قدرت پردازشی و گرافیکی APU های این شرکت را که به ترتیب تا ۵۰ و ۴۰ درصد افزایش یافته به رخ بکشد.

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

APU جدید می تواند کلید بازگشت AMD به عرصه اول رقابت با اینتل باشد

بیش از یک دهه است که این شرکت چیپ ساز تلاش می کند سهم از دست رفته خود در بازار پردازنده های حرفه ای و ابزارهای موبایل (لپ تاپ و نوت بوک ها) را بازپس گیرد. حال محصول جدید به لطف دو قلب پردازشی کاملاً به روز شده می تواند کلید بازگشت AMD به اوج باشد.

چیزی که کاربران و کارشناسان را بیش از پیش در خصوص چیپست موبایل جدید - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - این شرکت هیجان زده می کند، قدرت پردازشی خیره کننده ای است که معماری وگا - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - می تواند برای کامپیوترهای قابل حمل فراهم نماید.

البته هنوز - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - هیچ عدد و رقمی در خصوص قدرت APU به کار رفته - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - در لپ تاپ مورد بحث از طرف شرکت سازنده اعلام نشده، اما خبر خوشحال کننده آن است که فاصله - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - چندان زیادی تا عرضه آن به بازار نداریم. به - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - طور حتم AMD اواخر ماه آینده میلادی و در خلال رویداد «SIGGRAPH 2017» اطلاعات بیشتری را در این خصوص منتشر خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone