🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی دوو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی دوو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سیم جمع کن چیست؟
    پاسخ: برای جمع کردن سیم داخل جاروبرقی می باشد.
  2. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: فیلتر جاروبرقی چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: فیلتر وظیفه جذب گردوغبار هوا راربه عهدا دارد.
  4. سوال: جاروبرقی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: جاروبرقی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  5. سوال: تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند خرابی موتور، خرابی دیگ جاروبرقی میتواند باعث شود که میزان کشش دستگاه کم شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44848.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

اینتل آینده ای 7 تریلیون دلاری برای اتومبیل های خودران پیش بینی می کند

رقابت برای به کار گیری فناوری در خودروها و پدید آمدن اتومبیل های خودران طی یکی دو سال اخیر بسیار سرعت گرفته و استارتاپ های بسیاری در این زمینه آغاز به فعالیت کرده اند. از ...

رقابت برای به کار گیری فناوری در خودروها و پدید آمدن اتومبیل های خودران طی یکی دو سال اخیر بسیار سرعت گرفته و استارتاپ های بسیاری در این زمینه آغاز به فعالیت کرده اند. از سوی دیگر، کمپانی های بزرگ خودروسازی و یا کمپانی های فعال در حوزه فناوری نیز تغییر جهتی اساسی به این سمت و سو داده اند. اما در حقیقت این شرکت ها به کدام سمت حرکت می کنند؟

اینتل معتقد است که این مسابقه بزرگ منجر به جریان درآمد سالانه 7 تریلیون دلار خواهد شد و شرکت ها برای دستیابی به این سرمایه در حال رقابت هستند.

این کمپانی معتقد است که شرکت ها اگر خود را آماده اتومبیل های خودران نکنند، باید با خطر بزرگ شکست و یا ورشکستگی کامل دست و پنجه نرم کنند. به اعتقاد اینتل، در حدود نیم میلیون نفر طی یک دهه ممکن است نجات پیدا کنند.

تعمیرات جارو برقی دوو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

در پژوهش کمپانی اینتل که وضعیت بازار را از سال 2035 تا 2050 بررسی می کند، گفته شده که اتومبیل های خودران می توانند جان 585 هزار نفر را طی سال های 2035 و 2045 - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - نجات دهند. گفته می شود که در سال 2035، درآمد این شرکت ها به مرز 800 میلیارد - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - دلار خواهد رسید و رقم تا سال 2050 از 7 تریلیارد گذر خواهد - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کرد.

اینتل این اتفاق را «اقتصاد مسافر» می نامد و ارزش محصولات و سرویس های ناشی از اتومبیل های خودران را هم در آن دخیل می کند. اولین بار است که شرکت یا سازمان خاصی تلاش می کند تا فضایی که هنوز - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - شکل نگرفته را ارزش گذاری کند.

همین کمپانی قصد دارد که طی دو سال آینده مبلغ 250 میلیون - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - دلار را روی تکنولوژی اتومبیل های خودران صرف کند و به همین دلیل اخیرا با مبلغ 15 میلیارد دلار شرکت Mobileye را خریداری کرده است. اینتل همچنین در حال کار با شرکت نام آشنای BMW نیز هست و قصد دارند تا پایان امسال خودروهایی با این فناوری ارائه کنند.

تعمیرات جارو برقی دوو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

بنابراین وقتی شرکتی به بزرگی اینتل وارد کار می شود و چنین ارزش یابی های هنگفتی ارائه می دهد، در واقع شاهد پدید آمدن یک شاخه جدیدی در حوزه فناوری هستیم که بسیاری می توانند در آن دست پیدا کنند.

با استناد - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - به این گزارش، اتومبیل های خودران گستره وسیعی از صنایع را تحت تاثیر خود قرار خواهند داد که احتمالا اولین بار در تعاملات تجاری بین شرکت ها (B2B) مورد استفاده قرار می گیرند. جای تردید نیست که ابتدا در کشورهای توسعه یافته و سپس در دیگر کشورها شاهد ظهور این - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - فناوری هستیم.

قطار، مترو، اتوبوس ها، تاکسی ها و به طور کل همه وسایل حمل و نقل عمومی یا به طور کامل و یا در حد بسیار گسترده - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ای دستخوش تغییر می شوند و عمده درآمد حاصل از طریق «حمل و نقل به عنوان یک سرویس» به - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - دست - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - خواهد آمد.

تا - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - سال 2050، بخش حمل و نقل به عنوان یک سرویس، درآمدی 3 تریلیون دلاری دارد که مجموع 43 درصد کل مسافران را شامل می شود. موارد مصرفی مثل - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - خرید خودروها توسط مردم نیز - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - 3.7 - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - تریلیون دلار یا 53 - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - درصد دیگر را پدید می آورد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone