🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سام در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سام در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  2. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40071.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

ویوو نخستین موبایل دنیا با سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر را عرضه می کند

همین چند روز قبل بود که کمپانی «سیناپتیک» اعلام کرد بالاخره مشکلات فنی مربوط به جای دادن سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر را حل کرده و در حال تولید انبوه سنسور جدید خود برای ...

همین - تعمیرات مایکروفر سام در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - چند روز قبل بود که کمپانی «سیناپتیک» اعلام کرد بالاخره مشکلات فنی مربوط به جای دادن سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر را حل کرده - تعمیرات مایکروفر سام در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - و در حال تولید انبوه سنسور جدید خود برای ۵ موبایل ساز بزرگ است. حالا نام یکی از این - تعمیرات مایکروفر سام در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - ۵ موبایل ساز قطعی شده.

به تازگی پاتریک مورهد «Patrick Moorhead» به عنوان یکی از تحلیلگران نشریه فوربس در مطلبی تجربیات خود در کار با یک نمونه اولیه از موبایل در دست توسعه شرکت چینی ویوو (Vivo) را منتشر ساخته - تعمیرات مایکروفر سام در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - است. موبایلی که مجهز به حسگر - تعمیرات مایکروفر سام در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - اثر انگشت مجتمع با - تعمیرات مایکروفر سام در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - نمایشگر است. او - تعمیرات مایکروفر سام در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - عملکرد این سخت افزار را در سرعت و سادگی ستوده است.

کمپانی سیناپتیک - تعمیرات مایکروفر سام در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - معتقد است که سنسور جدیدش نسبت به سامانه های تشخیص چهره سه بعدی تا - تعمیرات مایکروفر سام در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - دو برابر سریع تر عمل می کند. البته بررسی صحت این ادعا چندان آسان نیست، چرا که این دو ابزار تشخیصی از مکانیزم های کاملاً متفاوتی برخوردار هستند.

تعمیرات مایکروفر سام در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

ایده تعبیه حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر از زمانی مطرح شد که نمایشگرها شروع به پیشروی به سمت لبه های بدنه موبایل ها کردند. شایعات زیادی حکایت از آن داشت که اپل قصد دارد آیفون های امسال را - تعمیرات مایکروفر سام در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - با چنین قابلیتی روانه بازار سازد، اما وجود مشکلات فنی متعدد مانع از این - تعمیرات مایکروفر سام در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - کار شد. با این همه حالا به نظر می رسد که سیناپتیک به عنوان مطرح ترین نام در عرصه تولید اسکنرهای اثر انگشت بالاخره موفق به فائق آمدن بر تمامی مشکلات شده است.

به طور قطع - تعمیرات مایکروفر سام در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - اعلام همکاری ویوو و سیناپتیک شکستی بزرگ برای کوالکام به حساب خواهد آمد، چرا که نخستین نمونه از موبایل ویوو اوایل سال ۲۰۱۷ با حسگر زیر نمایشگر ساخت کوالکام به نمایش درآمده بود. حسگری که عملکردی بسیار کند و نه چندان دقیق داشت.

لازم به یادآوری است که ویوو مالکیت برند OnePlus را نیز در اختیار دارد. بنابراین هیچ بعید نیست که در آینده نزدیک موبایلی از وان پلاس نیز با سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر راهی بازار شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone