تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر اسدآباد استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  3. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
  4. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20467.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

گوگل امکان دسترسی شرکت‌‌ها به کامپیوتر کوانتومی را فراهم می‌کند

گوگل بزودی سرویسی راه اندازی خواهد کرد تا از طریق آن همه به کامپیوتر کوانتومی آنها دسترسی داشته باشند. شرکت‌های مختلف می‌توانند از راه حل ارائه شده از سوی گوگل برای برطرف کردن مشکلات خودشان ...

گوگل بزودی سرویسی راه اندازی خواهد کرد تا از طریق آن همه به کامپیوتر - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر اسدآباد استان همدان - کوانتومی آنها دسترسی داشته باشند. شرکت‌های مختلف می‌توانند از راه حل - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر اسدآباد استان همدان - ارائه شده از سوی گوگل برای برطرف کردن مشکلات خودشان استفاده کنند.

در حال حاضر در سراسر جهان تنها چند کامپیوتر کوانتومی کارا در دسترس و فعال است، که به کمک آنها می‌توان دشوارترین و پیچیده‌ترین مسائل ریاضی و فیزیک را حل کرد. چنین عملیات‌هایی نیازمند نظارت دائمی و همچنین فعالیت سیستم‌های خنک کننده فوق قوی هستند، بنابراین نمی‌توان به صورت مداوم و دائمی از آنها استفاده کرد.

اوایل سال ۲۰۱۷ میلادی بود که IBM رابطی جهت دسترسی و کنترل عملیات‌های رایانش کوانتومی و - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر اسدآباد استان همدان - حل مشکلات - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر اسدآباد استان همدان - روی آن را فراهم کرد. این ایده به سرعت و - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر اسدآباد استان همدان - به شکلی وسیع مورد تایید و پشتیبانی جمعیت کثیری از برنامه نویسان قرار گرفت.

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر اسدآباد استان همدان

حالا به نظر می‌رسد گوگل هم چنین برنامه‌ای - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر اسدآباد استان همدان - دارد؛ برای آماده - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر اسدآباد استان همدان - سازی این پروژه، کمپانی گوگل قصد دارد مرکز کامپیوتری ویژه‌ای در سانتا باربارا راه اندازی کند. در همین راستا - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر اسدآباد استان همدان - نسخه‌ای آزمایشی از این برنامه به - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر اسدآباد استان همدان - صورت داخلی در شرکت در حال فعالیت است، تا در واقع زیرساخت اصلی سیستم را شکل دهد.

«هارتموث نیون» مدیر ارشد فناوری گوگل اشاره دارد که هدف اصلی کمپانی استفاده از کامپیوترهای کوانتومی برای تحلیل داده‌های به دست آمده از طیف - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر اسدآباد استان همدان - سنجی رزونانس مغناطیسی هسته‌ای است تا در فرآیند مطالعه پیرامون ساختارهای پروتئینی و مولکولی، و همچنین آماده سازی - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر اسدآباد استان همدان - داده‌ها برای تمرین دادن به شبکه‌های عصبی استفاده شود.

گفتنی است مدتی پیش کمپانی «هانی‌ول» هم مدعی شد که موفق به ساخت قدرتمندترین کامپیوتر - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر اسدآباد استان همدان - کوانتومی با حجم کوانتوم ۶۴ شده که دو برابر از جایگزین بعدی خود در این صنعت، قوی‌تر است. این یعنی که شرکت مورد بحث می‌تواند با استفاده از کامپیوتر کوانتومی خود به صنایع در رفع مشکلاتی که حل آنها به وسیله کامپیوترهای سنتی امکان‌پذیر نیست، کمک کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone