🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بوکان استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  3. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  4. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38365.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

ارتش آمریکا به فضا می رود

دونالد ترامپ طی سخنرانی در پایگاه نظامی «سن دیگو» به مسئولان دفاعی آمریکا پیشنهاد کرد به فکر ایجاد نیروی ویژه ای برای نبردهای فضایی باشند. وی تاکید کرد که «نیروی فضایی» ممکن است در آینده ...

دونالد ترامپ طی سخنرانی در پایگاه نظامی «سن دیگو» به مسئولان دفاعی آمریکا پیشنهاد کرد به فکر ایجاد نیروی ویژه ای برای نبردهای فضایی باشند. وی تاکید کرد که «نیروی فضایی» ممکن است در آینده نزدیک به واقعیت بپیوندد.

ترامپ در حالی از ایجاد سپاه فضایی سخن می گوید - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - که برخی مدیران نظامی وی با این ایده مخالف هستند و حتی در ماه های گذشته «کمیته سرویس های مسلح کاخ سفید» بخش مربوط به تشکیل نیروی فضایی در قالب زیر مجموعه ای از نیرو - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - هوایی را از دستور کار خارج کرد.

چند ماه گذشته کنگره - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - آمریکا در « لایحه اختیارات دفاع ملی» مجوزهای لازم برای پیاده سازی چنین نیرویی را صادر کرد اما مقامات نظامی با تاکید بر اینکه این پروژه به ایجاد بروکراسی بیشتر و تحمیل هزینه های اضافی منجر می شود با آن مخالفت کردند.تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بوکان استان آذربایجان غربی«جیمز متیس»، وزیر - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - دفاع این کشور با ارسال نامه ای به اعضای بلند پایه کاخ سفید و سناتورهای کمیته سرویس مسلح تاکید کرد:

من با ایده ایجاد سرویس ها نظامی جدید مخالفم چرا که ما در حال تلاش برای کاهش سربار فعلی و یکپارچه - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - سازی اقدامات نظامی هستیم.

با این وجود مخالفت های مکرر ژنرال های مانع از پرداختن - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - ترامپ به این ایده نشده است. وی در بخش دیگری از سخنرانی خود افزود:

بر اساس استراتژی ملی جدید، فضا هم مثل زمین، دریا - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - و هوا یک - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - منطقه نظامی است، بنابرین همانطور که از نیروی - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - دریایی و هوایی برخورداریم، باید نیروی فضایی هم داشته باشیم.

رییس جمهور آمریکا در نطق خود به وظایف - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - این ارگان اشاره نکرد اما ممکن است مسئولیت های فضایی فعلی نیروی هوایی را بر عهده بگیرد.

گرچه مخالف مقامات نظامی ارشد به - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - حذف واژه نیروی فضایی از لایحه اختیارات دفاع ملی منجر شد اما سناتورهای آمریکایی با ملزم کردن وزیر دفاع به بررسی امکان ایجاد شاخه نظامی مرتبط به فضا، راه هایی را برای ایجاد این نیرو باز گذاشته اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone