تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بهشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  5. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17225.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

تصاویر زنده موبایل تاشو سامسونگ 5G W21 منتشر شد

به فاصله دو روز تا رونمایی رسمی از سامسونگ 5G W21، تصاویر زنده آن منتشر شده که از شباهت بالای این موبایل تاشو به گلکسی زد فولد ۲ خبر می‌دهد. سامسونگ دو روز دیگر (۱۴ ...

به فاصله دو روز تا رونمایی رسمی از سامسونگ 5G W21، تصاویر زنده آن منتشر شده که از شباهت بالای این موبایل تاشو به گلکسی زد فولد ۲ - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بهشهر استان مازندران - خبر می‌دهد.

سامسونگ دو روز دیگر (۱۴ آبان) - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بهشهر استان مازندران - از گوشی تاشوی جدید خود به نام W21 در چین رونمایی می‌کند. تصاویر زنده این موبایل منتشر شده که در ادامه ملاحظه می‌کنید.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بهشهر استان مازندران

همانطور که در تصاویر پیداست، سامسونگ 5G W21 از دوربین سه‌گانه با ماژول عمودی - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بهشهر استان مازندران - برخوردار است. همچنین به نظر می‌رسد پنل - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بهشهر استان مازندران - پشت بافت برجسته دارد چرا که خطوط برجسته عمودی در سرتاسر پنل پشت کشیده شده‌اند.

سامسونگ W21 همانند گلکسی زد فولد ۲ نمایشگر بیرونی خواهد داشت که علاوه بر نمایش نوتیفیکیشن‌ها به کاربر اجازه انجام برخی از کارها بدون باز کردن موبایل را می‌دهد. نمایشگر خارجی - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بهشهر استان مازندران - دارای حفره‌ای در قسمت وسط است که دوربین سلفی درون آن جای گرفته است. آنطور که - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بهشهر استان مازندران - در ادامه گزارش آمده، دوربین‌های سامسونگ W21 احتمالاً تفاوتی با گلکسی زد فولد ۲ ندارند.

بر اساس شایعه‌ها و گزارش‌های منتشر شده، سامسونگ W21 از نمایشگر اصلی ۷.۶ اینچی دینامیک AMOLED با رزولوشن ۱۷۶۸x۲۲۰۸ پیکسل، چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس، - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بهشهر استان مازندران - ۱۲ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی برخوردار است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone