🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر سرخرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر سرخرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اگر دستگاه من مجدد خراب شود چه میزان هزینه باید پرداخت کنم ؟
    پاسخ: در صورت مشکل و خرابی مجدد دستگاه شما اگر این ایراد ناشی از تعمیرات و خدمات ما باشد مجددا تا 90 کاملا رایگان برای شما تعمیر خواهد شد.
  2. سوال: آیا برای مراجعه تعمیرکار نیاز به هماهنگی وجود دارد؟
    پاسخ: خیر ، نهایتا بعد از یک ساعت از ثبت سفارش تکنسین خود با شما تماس خوهد گرفت و هماهنگی های لازم را انجام خواهد داد.
  3. سوال: چرا آب وارد ظرفشویی من نمی شود؟
    پاسخ: ظرفشویی شما به دلایل مختلفی می تواند آب گیری نکند که نیاز به بررسی و رفع آن توسط تکنسین متخصص وجود دارد.
  4. سوال: آیا تعمیر ظرفشویی من نیاز به زمان زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: بستگی به ایراد و مشکل دستگاه شما زمان صرف شده برای تعمیرات نیز متفاوت می باشد.
  5. سوال: هزینه این تعمیرات را چگونه می توانم پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما می توانید هزینه تعمیرات را از هر طریق ممکن اعم از پرداخت با اینرتنت بانک ها و یا به صورت نقدی تصویه کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21361.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

دیجی‌کالا در استارتاپ کمدا سرمایه‌گذاری کرد

بنیانگذار «کمدا» خبر از سرمایه‌گذاری دیجی‌کالا در این استارتاپ داده است. «ثنا خالصی» اعلام کرده که با سرمایه‌گذاری دیجی‌کالا در این استارتاپ، «اسمارت آپ» که پیش‌تر جزو سرمایه‌گذاران کمدا بود از این مجموعه خارج شده ...

بنیانگذار «کمدا» خبر از سرمایه‌گذاری دیجی‌کالا در این استارتاپ داده است. «ثنا خالصی» اعلام کرده که با سرمایه‌گذاری دیجی‌کالا در این استارتاپ، «اسمارت آپ» که پیش‌تر جزو سرمایه‌گذاران کمدا بود از این - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر سرخرود استان مازندران - مجموعه خارج شده است.

بر اساس نوشته‌ای که خالصی منتشر کرده، آنها از تابستان - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر سرخرود استان مازندران - ۹۸ به دنبال جذب سرمایه در تیم - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر سرخرود استان مازندران - کمدا بودند چرا که - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر سرخرود استان مازندران - باور داشتند توسعه محصولشان نیاز به سرمایه‌گذاری قابل توجهی دارد. او در همین رابطه نوشته است: «اعداد نشان می‌داد که توسعه‌ی کسب و کار در مقیاس کشور، - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر سرخرود استان مازندران - هزینه‌ی بیشتری از داشته هایمان دارد؛ برای همین لیست بالابلندتری از سرمایه‌گذاران تهیه شد و چندین قرار و مذاکره همزمان کلید خورد.»

بر اساس این نوشته سفر «حمید محمدی» مدیرعامل دیجی کالا در - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر سرخرود استان مازندران - زمستان سال گذشته به شیراز و دیدار او با اعضای تیم کمدا، پایه‌های اولیه این سرمایه‌گذاری را چیده است. به نظر می‌رسد پس از چند ماه صحبت‌ها به نتیجه رسیده و در نهایت در چند روز گذشته، سرمایه‌گذاری دیجی کالا روی مجموعه کمدا صورت گرفته است؛ هر دو طرف نیز در گفتگو با دیجیاتو این سرمایه‌گذاری را تایید می‌کنند اما فعلا تصمیم ندارند اطلاعات بیشتری را در این رابطه منتشر کنند.

تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر سرخرود استان مازندران

اگرچه کمدا با این سرمایه‌گذاری می‌تواند به اهداف بعدی‌اش با خیالی آسوده‌تر فکر کند اما مشخص نیست هدف دیجی‌کالا از - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر سرخرود استان مازندران - این سرمایه‌گذاری چه بوده است، چراکه شنیده می‌شود که این تیم به شکل کاملاً مستقل کار خود را ادامه خواهد داد. بیشتر به نظر می‌رسد دیجی‌کالا فارغ از هر چیز، در حال سرمایه‌گذاری در شرکت‌ها و استارتا‌پ‌هایی است که تجربه مناسبی از خرید را برای مشتریان رقم می‌زنند. وقتی به اعضای گروه دیجی‌کالا نگاه می‌کنیم - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر سرخرود استان مازندران - تقریباً همه‌ی آن‌ها - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر سرخرود استان مازندران - به دنبال ساده‌تر کردن خرید هستند، و با این نگاه، کمدا هم چندان از فضای دیجی‌کالا دور نیست.

ماهیت کار کمدا در حوزه مد، - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر سرخرود استان مازندران - فشن و لباس است و از سوی دیگر - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر سرخرود استان مازندران - «دیجی استایل» نیز یکی از اعضای اصلی گروه دیجی‌کالا است. اگرچه قرار است کمدا به شکل مستقل به کارش ادامه دهد اما در نهایت شکل‌گیری ارتباط میان این استارتاپ و دیجی‌ استایل هم چندان دور از ذهن نیست. در هر حال باید گفت که استارتاپ‌های چندان فعالی در زمینه مد و استایل در ایران فعال نیستند و با توجه - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر سرخرود استان مازندران - به ماهیت کار فروش لباس زنانه نو و دست دوم در کمدا، شکل‌گیری ارتباط بین این دو مجموعه شاید بتواند کمکی در فعالیت یکدیگر ایجاد کند.

همچنین فعالیت نسبتا موفق آمیز کمدا در شبکه اجتماعی اینستاگرام نسبت به خود سایت این مجموعه و تجربه موفق این گروه در زمینه ایجاد یک تجارت الکترونیکی موفق در شبکه‌های اجتماعی نیز می‌تواند یکی از دلایل دیگر این سرمایه‌گذاری باشد.

- تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر سرخرود استان مازندران -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone