🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلوگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلوگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت کار نکردن و روشن نشدن دستگاه من چیست؟
    پاسخ: متداولرین و شاید ناراحت کننده ترین مشکل دستگاه شما روشن نشدن آن باشد که بع عوامل مختلفی بستگی دارد نیاز هست در اسرع وقت دستگاه خود به دست تکنیسن های متخصص بسپارید.
  2. سوال: به چه علت بعد ازاتمام کار داخل ظرفشویی آب جمع می شود؟
    پاسخ: مسدود شدن راه خروجی آب ، مشکل در پمپ تخلیه ، مسدود شدن فیلتر های ظرفشوییی و... از عوامل این اتفاق هستند.
  3. سوال: آیا روشن کردن ظرفشویی خالی ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ شما می توانید به صورت دوره ای در صورت نیاز این کار را انجام دهید و کمی مواد شوینده و در بعضی موارد کمی سرکه داخل آن بریزید که سبب از بین رفتن بوی بد و ضدعفونی دستگاه شود.
  4. سوال: وظیفه و نقش فیلتر در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: کاربرد فیلتر ها در ظرفشویی برای جلوگیری از برگشت و باقی ماندن مواد غذایی بر روی ظروف می باشد.
  5. سوال: آیا برای انجام تعمیرات ،باید ظرفشویی را به کارگاه خاصی منتقل کنم؟
    پاسخ: بله ؛ به جز موارد خطرناک و جدی که ممکن است آسیب جدی تری به دستگاه شما وارد کند همه تعمیرات و خدمات در نهایت امکان در منزل شما انجام خواهد گرفت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21362.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

CERN هزاران پردازنده را به پروژه عظیم شبیه‌سازی ویروس کرونا وارد می‌کند

«سازمان تحقیقات هسته ای اروپا» (CERN) با وارد کردن ۱۰ هزار هسته پردازشی قدیمی به پروژه Folding@home، جان تازه‌ای به این تجهیزات می‌بخشد. این پروژه با هدف استفاده از توان محاسباتی توزیع شده برای شبیه سازی ...

«سازمان تحقیقات هسته ای اروپا» (CERN) با وارد کردن ۱۰ هزار - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلوگاه استان مازندران - هسته پردازشی قدیمی به پروژه Folding@home، جان تازه‌ای به این تجهیزات می‌بخشد. این پروژه با هدف استفاده از توان محاسباتی توزیع شده برای شبیه سازی ساختار ویروس کرونا راه - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلوگاه استان مازندران - اندازی شده است.

دیتا سنتر این گروه تحقیقاتی دارای ۲۳۰ هزار هسته پردازشی و ۱۵ - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلوگاه استان مازندران - هزار سرور است که شبانه روز مشغول محاسبه هستند. Folding@home پیشتر از کاربران خواسته بود - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلوگاه استان مازندران - با نصب برنامه ای روی کامپیوتر خود بخشی - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلوگاه استان مازندران - از توان پردازنده را در اختیار این پروژه بگذارند.

تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلوگاه استان مازندران

CERN هم با محاسبات توزیع شده بیگانه نیست و پلتفرم داوطلبانه خود برای برخورد دهنده هادرونی - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلوگاه استان مازندران - به نام  LHC@home را توسعه داده است. هسته های پردازشی که این سازمان به تحقیقات کرونا اختصاص داده در سیستم های قدیمی مرکز داده به کار رفته‌اند و قرار بود بازنشسته شوند. - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلوگاه استان مازندران - این مرکز هدف خود از کمک تحقیقات را اینگونه اعلام کرده است:

«ویروس کرونای عامل کووید-۱۹ هم مثل دیگر ویروس‌ها دارای پروتئین‌هایی است که - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلوگاه استان مازندران - امکان عبور از سیستم - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلوگاه استان مازندران - ایمنی و تکثیر را به آن می‌دهند. پروژه Folding@home امکان درک بهتر این پروتئین را به عنوان نخستین مرحله از توسعه دارو و غلبه بر ویروس فراهم می‌سازد.»

به گفته CERN شبیه سازی کامپیوتری نقش مهمی در تعیین ساختار سه بعدی پروتئین‌ها و تغییرات آنها با گذشت - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلوگاه استان مازندران - زمان دارد. در مورد ویروس هم با استفاده از این ساختار می‌توان محل دقیقی را که دارو باید هدف بگیرد، مشخص کرد.

Folding@home به لطف مشارکت‌هایی از این دست توان محاسباتی خیره کننده‌ای را به دست آورده که تقریبا ۲.۴ اگزافلاپس برآورد شده و امکان ۲.۴ کوینتیلیون (۱۰به توان ۱۸) محاسبه در ثانیه را به آنها می دهد. برای درک بهتر این توان کافی است - تعمیرات ظرفشویی میدیا در شهر گلوگاه استان مازندران - بدانید که از ۵۰۰ ابر کامپیوتر برتر دنیا روی هم بیشتر است.

CERN علاوه بر مشارکت در این پروژه بخشی از توان خود را به تولید تجهیزات محافظت در برابر کرونا از جمله ژل ضدعفونی اختصاص داده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone