🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سنقر استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سنقر استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  2. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  3. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  4. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  5. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17599.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

چیپست A14 Bionic اپل معرفی شد؛ اولین تراشه ۵ نانومتری جهان

اپل امشب در مراسم «Time Flies» از نسل جدید آیپد ایر رونمایی کرد که به چیپست A14 Bionic با لیتوگرافی ۵ نانومتری مجهز شده است. این تراشه با ۱۱.۸ میلیارد ترانزیستور قدرت بسیار بالایی دارد. ...

اپل امشب در مراسم - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سنقر استان کردستان - «Time Flies» از نسل جدید آیپد ایر رونمایی کرد که به چیپست A14 Bionic با لیتوگرافی ۵ نانومتری مجهز شده است. این تراشه با ۱۱.۸ میلیارد ترانزیستور قدرت بسیار بالایی دارد.

اپل از چندین سال پیش تا به - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سنقر استان کردستان - امروز از پردازنده‌های طراحی شده توسط خود در آیفون و آیپدها استفاده می‌کند و البته از دو سال دیگر تمام محصولات مک نیز به جای پردازنده‌های اینتل، به چیپ سیلیکون این کمپانی مجهز خواهند شد.

این شرکت اخیرا در مراسم خود از آیپد ایر جدید رونمایی کرده که از چیپست A14 Bionic اپل بهره می‌برد. این چیپ به ۶ هسته - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سنقر استان کردستان - پردازشی شامل ۲ هسته قدرتمند و ۴ هسته با قدرت کمتر مجهز شده و با لیتوگرافی ۵ نانومتری به تولید می‌رسد که اولین پردازنده با این لیتوگرافی محسوب می‌شود. این چیپ قدرتمند از ۱۱.۸ میلیارد ترانزیستور بهره می‌برد.

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سنقر استان کردستان

اپل اعلام کرده که آپید ایر جدید به لطف این پردازنده قدرتمند در مقایسه با نسل گذشته تا ۴۰ درصد عملکرد پردازشی بهتری خواهد داشت و همچنین به علت GPU جدید با ‏۴ هسته نیز - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سنقر استان کردستان - ۳۰ درصد عملکرد گرافیکی بهتری از خود نشان می‌دهد. این تراشه مصرف انرژی بهینه‌تری در مقایسه با گذشته دارد و همچنین قدرت بالاتری در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

اپل A14 Bionic را پیشرفته‌ترین چیپ تولیدی خود تا به امروز معرفی کرده که شامل - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سنقر استان کردستان - نسل دوم شتاب‌دهنده‌های یادگیری ماشینی می‌شود که اپ‌ها می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند و محاسبات - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سنقر استان کردستان - یادگیری ماشینی نیز در آن تا ۱۰ برابر سرعت بیشتری نسبت به گذشته دارند. اپل در مراسم امشب خود چندین اپ با قابلیت استفاده از این ویژگی را نشان داد و همچنین اعلام کرد که توسعه‌دهندگان می‌توانند - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سنقر استان کردستان - از این قدرت بالا برای برنامه‌های خود بهره ببرند.

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سنقر استان کردستان

طبق اعلام اپل، چیپست A14 Bionic در مقایسه با محبوبترین لپ‌تاپ‌های ویندوزی تا دو برابر سرعت بالاتری دارد و نسبت به سریعترین - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سنقر استان کردستان - تبلت‌های اندرویدی و همچنین سریعترین کروم بوک نیز به ترتیب ۳ و ۶ برابر سریعتر است، البته این کمپانی به طور خاص به محصولی اشاره نکرده است.

جدیدترین و پیشرفته‌ترین تراشه اپل امکان ویرایش ویدیوهای 4K را برای کاربران فراهم - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سنقر استان کردستان - می‌کند و موتور - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سنقر استان کردستان - عصبی آن با ۱۶ هسته می‌تواند ۱۱ تریلیون عملیات را در هر ثانیه انجام - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر سنقر استان کردستان - دهد که اپ‌های یادگیری ماشینی را وارد مرحله جدیدی می‌کند. این پردازنده علاوه بر آیپد ایر جدید، در گوشی‌های سری آیفون ۱۲ مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone