🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر چالوس استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر چالوس استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  3. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28714.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

نسل دوم گوگل Duplex معرفی شد

سال گذشته معرفی قابلیت گوگل Duplex جنجال زیادی به پا کرد. این تکنولوژی با استفاده از هوش مصنوعی و صدایی شبیه انسان می توانست به رستوران زنگ بزند و برایتان میز رزرو کند، بدون اینکه طرف ...

سال گذشته معرفی قابلیت گوگل Duplex جنجال زیادی به پا کرد. این تکنولوژی با استفاده از هوش مصنوعی و صدایی شبیه انسان می توانست به رستوران زنگ بزند و برایتان میز رزرو کند، بدون اینکه طرف - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر چالوس استان مازندران - مقابل لحظه - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر چالوس استان مازندران - ای به ربات بودن طرف دیگر شک کند. طولی نکشید که - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر چالوس استان مازندران - این قابلیت باعث بروز اعتراضاتی در مورد زیر پا گذاشته شدن اخلاقیات در این رابطه شد و مردم را از قابلیت های هوش مصنوعی برای فریب انسان ترساند.

نسخه جدید تا اواخر امسال به دستگاه های اندرویدی خواهد آمد

حالا گوگل - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر چالوس استان مازندران - نسخه جدید آن را معرفی کرده است.

در کنفراس توسعه دهندگان I/O، غول جستجوی اینترنتی نسخه دوم این تکنولوژی را با نام Duplex on the Web معرفی کرده. نسخه جدید دارای - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر چالوس استان مازندران - قابلیت های بیشتر مانند کرایه خودرو و رزرو بلیت سینما است.

اما این نسخه مانند قبلی از صدای شبیه انسان برخوردار نیست تا جنجال سال گذشته تکرار نشود. نسل دوم گوگل Duplex بیشتر شبیه پر کننده خودکاری (Autofill) است که قدرتش چند برابر شده و فرآیند پر کردن فرم ها را به عهده می گیرد.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر چالوس استان مازندران

نحوه کار آن هم - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر چالوس استان مازندران - به این شکل است که برای مثال از دستیار - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر چالوس استان مازندران - هوشمند گوگل می خواهید برای سفر بعدی تان از یک موسسه مشخص خودرو کرایه کند؛ سپس دستیار به وبسایت شرکت رفته و جلوی چشمتان شروع به پر کردن فرم ها می کند.

حین انجام کار هم با یک نمودار از پیشرفت پروسه مطلعتان می کند و هرجا به سوالی مانند قیمت یا جایگاه صندلی برخورد، با یک پیام از شما می خواهد پاسخ دهید. وقتی هم تمام مراحل به پایان رسید با یک ضربه پرداخت را تایید می کنید.

این سیستم اطلاعات مورد نیازش مانند شماره کارت و غیره را از مرورگر کروم، تقویم و ایمیل به دست می آورد. قرار است این قابلیت ها از طریق یک بروزرسانی تا اواخر امسال به موبایل های اندرویدی اضافه شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone