🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: گاز مبرد در کولرگازی چه نقشی دارد؟
    پاسخ: این گاز در بخش کندانسور به صورت مایع در می آید و با از دست دادن سرمای خود مجدد به صورت گاز مبرد در خواهد آمد. کیفیت گاز و اندازه آن قطعا در عملکرد بهترکولرگازی تاثیر خواهد داشت.
  2. سوال: چه میزان کیفیت در خدمات با گارانتی وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: بعد از انجام تعمیرات اگر دستگاه شما مشکلی در خدمات ارائه شده داشته باشد کاملا رایگان و بدون محدودیت برای شما گارانتی خواهد شد.
  3. سوال: کندانسور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: در هنگام گرمایش یا سرمایش بسته به نوع استفاده گرمای گاز را جذب و یا دفع می کند و اختلال در عملکرد آن باعث تشکیل هوا با دما نا مناسب خواهد شد.
  4. سوال: چه زمانی میتوانیم نتیجه بگیریم برد دستگاه مشکل است؟
    پاسخ: برد را میتوان به مغز کولرگازی تشبیه کرد بنابراین خرابی در هر قسمتی میتواند به دلیل عملکرد نادرست برد باشد.
  5. سوال: چرا کولرگازی من بیش از انداره گرما یا سرما تولید می کند؟
    پاسخ: مشکل در سنسور تنظیم دما یا اورلود، فیوز حرارتی، خرابی قسمت های مرتبط با گاز مبرد و ... از جمله دلایل احتمالی این اتفاق است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 45010.html
۱۷ بهمن ۱۴۰۱

کمپانی HTC از هدست واقعیت مجازی Link VR برای موبایل U11 رونمایی کرد

کمپانی HTC اخیراً از هدستی واقعیت مجازی رونمایی کرده که به صورت اختصاصی، برای اسمارت فون تازه معرفی شده HTC U11 طراحی گشته است. هدست جدید HTC Link (که ارتباطی به خانواده Vive این کمپانی تایوانی ...

کمپانی HTC اخیراً از هدستی واقعیت مجازی رونمایی کرده که به صورت اختصاصی، برای اسمارت فون تازه معرفی شده HTC U11 طراحی گشته است. هدست جدید HTC Link (که ارتباطی به خانواده Vive این کمپانی تایوانی ندارد) از آزادی عمل 6 درجه ای بهره می برد که برای یک هدست مبتنی بر موبایل، تکنولوژی تازه ای به حساب می آید.

از طرف دیگر، - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - HTC Link از یک سنسور دوربین خارجی بهره می برد تا حرکت کنترلرها را به کمک نور دنبال کند؛ درست مانند هدست پلی استیشن وی آر سونی. در گزارش ها آمده که هم دوربین خارجی و هم کنترلرها در باندل اصلی این هدست واقعیت مجازی جای گرفته اند، اما به نظر می رسد که هدست HTC تنها - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - به - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - دست - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - مشتریان ژاپنی خواهد رسید.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

HTC Link از دو نمایشگر 3.6 اینچی بهره می برد که هر یک رزولوشن 1080x1200 را به نمایش می گذارند و میدان دیدی برابر با 110 درجه را به همراه نرخ رفرش 90 هرتز را با خود به ارمغان می آورند؛ بنابراین بدیهی است که نمایشگر موبایل U11، استفاده ای در هدست - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ندارد و با اتصال از طریق پورت USB-C، صرفاً از سخت افزار و قدرت پردازشی آن بهره گرفته می شود.

کمپانی تایوانی مورد اشاره در حالی از هدست واقعیت مجازی تازه خود رونمایی - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کرده که گوگل چندی پیش و در جریان رویداد I/O 2017، خبر از همکاری با HTC و لنوو برای عرضه هدست های مستقل واقعیت مجازی داده بود. هدست Link VR قرار است طی ماه جولای - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - سال جاری میلادی روانه بازار شود اما - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کماکان قیمت مشخصی ندارد.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone