🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر آشتیان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر آشتیان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  2. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  5. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22300.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

قابلیت ارسال پیام ناپدید شونده به نسخه بتا واتساپ اضافه شد

واتساپ به عنوان یکی از پرطرفدارترین برنامه‌های پیام‌رسان در جهان به شمار می‌رود، اما عموما ویژگی‌های جدید را به کندی به برنامه خود اضافه می‌کند. همین چند وقت پیش بود که بالاخره پس از یک ...

واتساپ به عنوان یکی از پرطرفدارترین برنامه‌های پیام‌رسان در جهان به شمار می‌رود، اما عموما ویژگی‌های جدید را به کندی به برنامه خود اضافه می‌کند. همین - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر آشتیان استان مرکزی - چند وقت پیش بود که بالاخره پس از یک سال دارک مود را در اختیار کاربران - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر آشتیان استان مرکزی - قرار داد. اکنون به نظر می‌رسد کاربران این پیام‌رسان به زودی می‌توانند از پیام‌های موقت استفاده کنند.

پیام‌های موقت عملا پیام‌هایی هستند که تاریخ انقضا دارند؛ یعنی پس از مدتی که فرستنده تعیین می‌کند - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر آشتیان استان مرکزی - از بین می‌روند. این ویژگی اولین - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر آشتیان استان مرکزی - بار توسط اسنپ چت معروف - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر آشتیان استان مرکزی - شد و کم کم به اکثر - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر آشتیان استان مرکزی - پیام‌رسان‌ها نیز سرایت کرد. اکنون نوبت واتساپ است که این قابلیت را - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر آشتیان استان مرکزی - در اختیار کاربران قرار دهد. البته پیام‌های موقت فعلا در نسخه‌های بتا ۲.۲۰.۸۳ و ۲.۲۰.۸۴ سیستم‌عامل اندروید در دسترس هستند.

تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر آشتیان استان مرکزی

کاربرانی - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر آشتیان استان مرکزی - که از نسخه بتای این اپ استفاده می‌کنند می توانند پیام‌هایی ارسال کنند که پس از یک ساعت، یک روز، یک هفته، یک ماه یا یک سال از بین بروند. پس از این که پیامی با تاریخ انقضای مشخص برای مخاطب خود ارسال کردید، آیکن ساعتی کنار زمان ارسال پیام ظاهر می‌شود و نوع پیام ارسالی را هم برای شما و هم برای - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر آشتیان استان مرکزی - مخاطب مشخص می‌کند.

تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر آشتیان استان مرکزی

اگر مبنا را ویژگی دارک مود بگذاریم، احتمالا چندین ماه با فرا رسیدن پیام‌های موقت به کاربران فاصله داریم. کمپانی فیسبوک اصولا کمی دیر ویژگی‌های جدید را به پیا‌م‌رسان واتساپ اضافه می‌کند و دلیل آن هم مشخص نیست. البته پیش از این که این - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر آشتیان استان مرکزی - ویژگی به صورت کامل در اختیار تمامی کاربران این پیام‌رسان قرار گیرد، باید در نسخه‌هاب - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر آشتیان استان مرکزی - بتای سیستم‌عامل iOS نیز تست شود؛ روندی که در رابطه با دارک مود نیز دیده شده بود.

در هر صورت همین که مشخص شده است توسعه‌دهندگان این پیام‌رسان محبوب در حال کار روی پیام‌های موقت هستند، خود نشان‌دهنده این است که نباید بیش از ۲ الی ۳ ماه زمان با انتشار آن فاصله داشته باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone