🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر صایین قلعه استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: میکروسوئیچ فولوتر(شناور) ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: نشتی آب را به سمت کف هدایت می کند و با بالا رفتن شناور بونولیتی نشتی آب به برد اعلام می شود . رسوب گرفتن فولوتر ، اصطکاک زیاد ، گیر کردن شی خارجی عملکرد این دستگاه را مختل می کند.
  2. سوال: آیا برای استفاده از ظرفشویی حتما باید از شوینده های مخصوص استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله قطعا در کیفیت شستشو شما تاثیر بسزایی خواهد داشت.
  3. سوال: چه میزان از مواد شوینده را داخل ظرفشویی بریزیم؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل دستگاه و میزان ظروف شما متفاوت می باشد که بهتر است طبق مقدار پیشنهاد شده در کاتالوگ دستگاه خودعمل کنید.
  4. سوال: چرا در ظرفشویی من باز نمی شود؟
    پاسخ: مشکل در میکروسوئیچ درب ، قفل در ، فعال بودن قفل کودک و .... از عوامل این مشکل هستند.
  5. سوال: چرا آبگیری ظرفشویی من قطع نمی شود؟
    پاسخ: با مشکل در هیدروستات و شیربرقی آب بیش از اندره وارد دستگاه می شود و ممکن از قسمت های مختلف سرازیر شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30867.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

با نیبل آشنا شوید: گربه‌ی رباتیک که می‌توانید خودتان آن را برنامه نویسی کنید

اگر علاقمند به داشتن رباتی هستید که بتوانید همه‌ی جزئیات آن را تحت کنترل خود داشته باشید، شاید نیبل (Nybble) انتخاب مناسبی برایتان باشد. این پروژه Open Cat نام دارد (استفاده از این نام به ...

اگر علاقمند به داشتن رباتی هستید که بتوانید همه‌ی جزئیات آن را تحت کنترل خود داشته باشید، - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر صایین قلعه استان زنجان - شاید نیبل (Nybble) انتخاب مناسبی برایتان باشد. این پروژه Open Cat نام دارد (استفاده از این نام به خاطر منبع باز بودن این گربه است).

قطعات این گربه با برش لیزری از هم جدا - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر صایین قلعه استان زنجان - شده و هر کسی می‌تواند آن را سرهم بندی کند. این گربه‌ی رباتیک می‌تواند راه برود، بدود، یاد بگیرد و حتی به کیت رزپری پای متصل شود.

تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر صایین قلعه استان زنجان

همچنین کنترلری در کنار این گربه تعبیه شده که می‌توان با استفاده از آن گربه را مدیریت کرد. سازنده‌ی این گربه «رونژونگ لی» درباره‌ی این گربه‌ی رباتیک می‌گوید:

حرکات نیبل با استفاده از یک میکرو کنترلر سازگار با آردوئینو انجام می‌شود. این میکرو کنترلر حرکات غریزی ماهیچه را به خاطر می‌سپارد تا بتواند حرکت کند. - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر صایین قلعه استان زنجان - چیپ هوش مصنوعی دلخواه دیگری مثل رزپری پای هم می‌تواند به پشت نیبل متصل شود تا در انتخابات به نیبل کمک کند. شما می‌توانید با استفاده از زبان برنامه نویسی مورد علاقه‌تان این گربه را برنامه نویسی کنید و با ارسال دستورات کوتاه مثل Walk یا turn left آن را کنترل کنید.

حرکات این گربه‌ی رباتیک جذاب شباهت زیادی به حرکات گربه‌های حقیقی دارد و به مراتب پیچیده‌تر از یک اسباب بازی ساده خواهد بود.

قیمت این گربه‌ی رباتیک حدود ۲۰۰ دلار است و تیم سازنده‌ی - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر صایین قلعه استان زنجان - آن در نظر دارد آن را - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر صایین قلعه استان زنجان - در فروردین ماه پیش رو روانه‌ی بازار کند. همچنین اگر به دستگاه برش لیزری دسترسی دارید می‌توانید با استفاده از این لینک، - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر صایین قلعه استان زنجان - به صورت رایگان گربه‌ی رباتیک خودتان را بسازید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone