🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر تربت حیدریه استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر تربت حیدریه استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت بعد ازاتمام کار داخل ظرفشویی آب جمع می شود؟
    پاسخ: مسدود شدن راه خروجی آب ، مشکل در پمپ تخلیه ، مسدود شدن فیلتر های ظرفشوییی و... از عوامل این اتفاق هستند.
  2. سوال: آیا باید هزینه زیادی صرف ظرفشویی خود کنم؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات دستگاه شما پس از بررسی توسط تکنسین طبق مصوبه مشخص خواهد شد و هیچ هزینه اضافی در بر نخواهد داشت.
  3. سوال: وظیفه و نقش فیلتر در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: کاربرد فیلتر ها در ظرفشویی برای جلوگیری از برگشت و باقی ماندن مواد غذایی بر روی ظروف می باشد.
  4. سوال: چرا در ظرفشویی من باز نمی شود؟
    پاسخ: در هنگام کارکردن و یا حتی در زمان خاموش بودن دستگاه امکان باز نشدن درب ظرفشویی به دلایل مختلفی وجود دارد که با حضور تکنسین متخصص در کمترین زمان قابل حل خواهد بود.
  5. سوال: زمان نیاز برای حضور تکنسین در محل چقدر است ؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت و کمتر از 1 ساعت بعد در کنارشما حضور خواهند داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30869.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

اسنپدراگون 8150 دارای پردازنده‌ای 3 خوشه‌ای با 8 هسته خواهد بود

کوالکام قرار است بزودی از چیپست اسنپدراگون 8150 رونمایی کند؛ چیپستی که نه تنها نامی متفاوت با مدل های پیشین داشته، بلکه با فرآیند 7 نانومتری FinFET شرکت TSMC ساخته می شود و به تبع ...

کوالکام قرار است بزودی از چیپست - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - اسنپدراگون 8150 رونمایی کند؛ چیپستی که نه تنها نامی متفاوت با مدل های پیشین داشته، بلکه با فرآیند 7 نانومتری FinFET شرکت TSMC ساخته می شود و به تبع آن پرفورمنس بهتر و مصرف انرژی کمتر - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - را ارائه می کند. گفته می شود کوالکام در این چیپست از سه خوشه هسته جدید هم استفاده خواهد کرد که در صورت نیاز پرفورمنس را - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - به بالاترین میزان ممکن می رسانند و در مواقع دیگر، از هسته های بهینه برای بهبود عمر باتری بهره می - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - گیرند.

به گفته رولاند کوانت، خبرنگار کهنه کار خبرگزاری WinFuture، اسنپدراگون 8150 درست مثل کایرین 980 هواوی از سه خوشه - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - هسته در طراحی خود بهره می برد. او ضمناً یکی از نخستین افرادی بود که نام گذاری متفاوت این چیپست و نیز تولید آن با فرآیند 7 نانومتری را افشا کرده بود. او در آن زمان گفت که علت استفاده از نام متفاوت، جلوگیری از اشتباه گرفتن چیپست - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - ها و کمک به تمیز دادن چیپست های موبایل و چیپست های نوت بوک کوالکام از یکدیگر است.

تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر تربت حیدریه استان خراسان

برای اینکه ذهنیت بهتری درباره چیپست جدید اسنپدراگون داشته باشید باید گفت که کایرین 980 هم از 3 خوشه بهره می برد که به شرح زیر هستند:

  • 2 هسته Cortex-A76 با فرکانس 2.60 - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - گیگاهرتز
  • 2 هسته Cortex-A76 با فرکانس 1.92 گیگاهرتز
  • 4 هسته Cortex-A55 با فرکانس 1.8 گیگاهرتر

بنابر آنچه کوانت به اشتراک گذاشته، اسنپدراگون 8150 شامل دو - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - هسته Gold Plus می شود. این هسته ها احتمالاً با فرکانس بیشتری نسبت به سایر هسته ها عمل می کنند. از طرف دیگر با توجه به اینکه اسنپدراگون 845 قادر به کار با سرعت کلاک 2.80 گیگاهرتز در حالت معمول (و 2.96 گیگاهرتز روی موبایل ROG Phone ایسوس) است، - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - می توان حدس زد که کوالکام هیچ مشکلی در رسیدن به فرکانس کاری - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - 3.00 گیگاهرتز نخواهد داشت.

مکمل هسته های Gold Plus در این چیپست هم هسته های - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - Gold خواهند بود که با سرعت کمتری فعالیت می کنند. بعد از این نوبت به هسته های - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر تربت حیدریه استان خراسان - سیلور می رسد که پایین ترین فرکانس را داشته و برای تسک های نه چندان شدید مثل پخش ویدیو و استریم استفاده می شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone