🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: عملکرد تایمر ظرفشویی چگونه است و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: تایمر ظرفشویی به قابلیت پر اهمیت است که شما بسته به نوع ظروف و شتشوشوی خود آن را تنظیم می کنید
  2. سوال: علت تمیز نشستن ظرف ها در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: مشکل در پمپ و موتور ظرفشویی ، گرم نبودن آب ، نحوه قراردهی اشتباه ظروف و ... از عوامل این مشکل هستند.
  3. سوال: آیا ضمانتی برای تعمیرات انجام شده بر روی دستگاه من وجود دارد؟
    پاسخ: بله همه تعمیرات انجام شده برای شما داخل سیستم ثبت و دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  4. سوال: لامپ UV در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: لامپ فرابنفش یا یو یوی در بعضی از ظرفشویی ها گنجانده می شود و کابرد بالایی در شستشو دارد.
  5. سوال: پمپ تخلیه در ظرفشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: پمپ تخلیه قطعه ای ضروری در دستگاه شما به شمار می آید که آب اضافی و نهایی را خارج می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30864.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

هک آیفون های دارای iOS 12.1 به سادگی امکان پذیر است [تماشا کنید]

تنها چند ساعت از عرضه‌ی جدیدترین بروزرسانی اپل می‌گذرد که یکی از علاقمندان به حوزه‌ی امنیت موفق شد یک بار دیگر راهی برای دور زدن قفل اپل بیابد. موضوعی که این امکان را در اختیار ...

تنها چند ساعت از عرضه‌ی جدیدترین بروزرسانی اپل می‌گذرد که یکی از علاقمندان به حوزه‌ی امنیت موفق شد یک بار دیگر راهی برای دور زدن قفل اپل بیابد. موضوعی که این امکان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که بدون استفاده از - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - رمز عبور، به همه‌ی اطلاعات خصوصی مخاطبان یک آیفون قفل - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - شده دست یابند.

«خوزه رودریگز» یکی از محققان اسپانیایی در زمینه‌ی هک و امنیت، ویدیویی منتشر کرده و در آن به انجام این فرایند اقدام می‌کند تا باگ جدید سیستم عامل iOS 12.1 را نمایش دهد.

بر خلاف روش‌های قبلی ارائه شده توسط - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - این محقق، روش جدید ارائه داده شده بسیار ساده تر به نظر می‌رسد. نکته‌ی جالب اینجاست که این مشکل پشت یکی از ویژگی‌های جدید بروزرسانی جدید iOS‌ پنهان شده که فیس تایم گروهی نام دارد و به تازگی توسط اپل معرفی - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - گردیده است.

تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

برای دور زدن قفل آیفون‌ها می‌توانید مراحل زیر را طی - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - کنید:

  • با استفاده از - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - یک آیفون، با آیفون هدف قرار گرفته شده تماس بگیرید (اگر شماره تلفن - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - فرد مورد نظر را ندارید کافیست از سیری بپرسید - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - «who I am» یا از سیری بپرسید که به صورت شماره به شماره با شما تماس بگیرد یا حتی با استفاده از سیری با تلفن خودتان تماس بگیرید).
  • به محض اینکه تماس برقرار شد، فیس تایم را از روی صفحه فراخوانی - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - کنید.
  • حال به انتهای منوی سمت راست - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - بروید و گزینه‌ی «Add Person» را بزنید.
  • سپس گزینه‌ی (+) را فشار دهید تا به همه‌ی لیست مخاطبین آیفون دسترسی پیدا کنید و با استفاده از تاچ سه بعدی، می‌توانید اطلاعات بیشتری از مخاطبین ببینید.

از آنجایی که برای اعمال این نفوذ نیاز به فیس تایم الزامیست، باید حتما با استفاده از یک آیفون دیگر - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - تماس را برقرار نمایید.

هک جدید ارائه شده برای - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - دور زدن قفل آیفون‌ها به نظر - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - می‌رسد روی تمامی مدل‌های جدید آیفون مثل آیفون - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - ایکس و دستگاه‌های ایکس اس که از آخرین بروزرسانی iOS - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - بهره می‌برند امکان پذیر باشد.

از آنجایی که فعلا راه حلی برای این مشکل وجود ندارد، به نظر می‌رسد کاربران آیفون باید منتظر ارائه‌ی آپدیتی جدید از طرف اپل باشند.

در ادامه می‌توانید ویدیوی مربوط به این فرایند - تعمیرات ظرفشویی زیمنس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - را مشاهده کنید:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone