🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر بندر انزلی استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر بندر انزلی استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا ظرفشویی نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: بله ؛ حتی اگر ظرفشویی شما بدون هیچ ایراد و مشکلی کار می کند باز هم عقل حکم می کند برای پیشگیری از ایجاد مشکلات بزرگتر دستگاه را یه صورت دوره ای توسط تکنسین های مجرب سرویس کنیم.
  2. سوال: شیربرقی در ظرفشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیربرقی قطع و وصل ورود اب به دستگاه است.
  3. سوال: لامپ یو ویUV چه کاربردی در ظرفشویی دارد؟
    پاسخ: لامپ یو وی با استفاده از اشعه فرابنفش به از بین رفتن و ضدعفونی کامل باکتری ها و عوامل میکروبی کمک زیادی می کند.
  4. سوال: چرا فقط برخی از ظروف تمیز می شوند؟
    پاسخ: اولین و شاید مهمترین علت آن نحوه صحیح چیدمان ظروف باشد که باعث می شود بعضی از ظروف بهتر شسته شوند . بهتر است بشقاب ها در طبقه پایین لیوان ها در کناره ها و ظروف کوچکتر در قفسه وسط قرار داده شوند.
  5. سوال: عملکرد تایمر ظرفشویی چگونه است و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: تایمر ظرفشویی به قابلیت پر اهمیت است که شما بسته به نوع ظروف و شتشوشوی خود آن را تنظیم می کنید
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30866.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

اپل بروزرسانی‌ iOS 12.1 و WatchOS 5.1 را منتشر کرد

آخرین بروزرسانی سیستم عامل اپل از شب گذشته در دسترس قرار گرفته و با ویژگی‌های جدیدی مثل فیس تایم گروهی، پشتیبانی از دو سیم کارت، اعمال تغییرات مفید در دوربین، اموجی‌های جدید و بسیاری دیگر ...

آخرین بروزرسانی سیستم - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر بندر انزلی استان گیلان - عامل اپل از شب گذشته در دسترس قرار گرفته و با - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر بندر انزلی استان گیلان - ویژگی‌های جدیدی مثل فیس تایم گروهی، پشتیبانی از دو - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر بندر انزلی استان گیلان - سیم کارت، اعمال تغییرات مفید در دوربین، اموجی‌های جدید و بسیاری دیگر در اختیار کاربران آیفون و آیپد‌ قرار گرفته است.

یکی از ویژگی‌های جدید، مربوط به فیس تایم گروهیست. این ویژگی که در مراسم WWDC در خردادماه معرفی شده بود این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند که به طور همزمان با ۳۲ نفر از طریق فیس تایم ارتباط برقرار کنند.

همچنین همه‌ی این ۳۲ نفر که در حال استفاده از فیس تایم هستند، می‌توانند از انیموجی و مموجی‌ها استفاده کنند تا تجربه‌ی استفاده از فیس تایم گروهی جالب تر از گذشته شود.

تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر بندر انزلی استان گیلان

یکی دیگر از تغییرات بهبود عملکرد دوربین آیفون محسوب می‌شود. اگر به یاد داشته باشید وقتی اپل به معرفی آیفون‌های جدیدش می‌پرداخت، به توانایی‌های خاصی از این تلفن‌های همراه می‌بالید، خصوصا امکان کنترل عمق میدان - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر بندر انزلی استان گیلان - دید به طور ریل تایم.

در حالی که این ویژگی فعلا در اختیار نبود، حالا با آخرین بروزرسانی سیستم عامل اپل - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر بندر انزلی استان گیلان - در اختیار - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر بندر انزلی استان گیلان - آخرین نسل از آیفون‌ها قرار گرفته است. موضوعی که زیبایی عکس‌های پرتره‌ی گرفته شده با آیفون را زیباتر از گذشته می‌نماید.

علاوه بر این اپل در آخرین بروزرسانی از iOS اصلاحاتی را برای باگ‌های مربوط به beatygate ارائه کرده تا مشکلاتش را به حداقل - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر بندر انزلی استان گیلان - برساند.

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که از زمان عرضه در آیفون‌های جدید در دسترس قرار نگرفته بود پشتیبانی آخرین نسل از آیفون‌ها از دو - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر بندر انزلی استان گیلان - سیم کارت بود. موضوعی که به طور سخت افزاری در آن‌ها تعبیه شده بود اما تنها با در اختیار داشتن iOS 12.1 قابل استفاده خواهند بود.

تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر بندر انزلی استان گیلان

 

و اما یکی دیگر از ویژگی‌های مهم اضافه شده به سیستم عامل iOS مربوط - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر بندر انزلی استان گیلان - به عرضه‌ی اموجی‌های جدید می‌شود. این ویژگی که عموما با هر آپدیت جدید به روز می‌گردد این بار با ۷۰ اموجی جدید از راه - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر بندر انزلی استان گیلان - رسیده است.

روز گذشته اپل در کنار عرضه‌ی بروزرسانی iOS 12.1، آپدیتی جدید برای اپل واچ نیز ارائه کرد. watchOS 5.1 هم ویژگی‌های جدیدی را پیش خود می‌بیند که یکی از آن‌ها مربوط به امکان شنیدن صدای فیس تایم‌های گروهیست. نسخه‌ی جدید سیستم عامل ساعت‌های هوشمند اپل همچنین از ۷۰ اموجی اضافه شده به iOS 12.1 پشتیبانی - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر بندر انزلی استان گیلان - خواهد کرد.

بروزرسانی - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر بندر انزلی استان گیلان - جدید watchOS چند باگ مربوط به اپلیکیشن Walkie-Talkie را نیز از بین می‌برد که جلوی نصب آن را می‌گرفت و همچنین اجازه نمی‌داد که دعوت از این اپلیکیشن به برخی کاربران ارسال شود.

تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر بندر انزلی استان گیلان

کاربران دارای آیفون از همین - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر بندر انزلی استان گیلان - حالا می‌توانند با رفتن به مسیر Settings > General < Software update نسبت به بروزرسانی سیستم عامل خود اقدام کنند. - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر بندر انزلی استان گیلان - حجم این بروزرسانی ۴۶۴.۴ مگابایت است.

دارندگان اپل واچ هم کافیست با رفتن به General < Software update نسبت به بروزرسانی سیستم عامل ساعت هوشمند خود اقدام کنند. این ساعت نیاز دارد که برای دریافت این بروزرسانی حداقل دارای ۵۰ درصد شارژ و همچنین در حال دریافت شارژ باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone