تعمیرات یخچال نیکسان در شهر نجف آباد استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  3. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16819.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

اپل iOS 14.1 و iPadOS 14.1 را منتشر کرد

با شروع عرضه گوشی‌های سری آیفون ۱۲، اپل تصمیم گرفته سیستم عامل iOS 14.1 را به همراه iPadOS 14.1 برای محصولات خود منتشر کند تا باگ‌های موجود در نسخه قبلی برطرف شوند. برای نصب این ...

با شروع عرضه گوشی‌های سری آیفون ۱۲، اپل تصمیم گرفته - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر نجف آباد استان اصفهان - سیستم عامل iOS 14.1 را به همراه iPadOS 14.1 برای محصولات خود منتشر کند تا باگ‌های موجود در نسخه قبلی برطرف شوند.

برای نصب این بروزرسانی‌ها مانند - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر نجف آباد استان اصفهان - همیشه باید به تنظیمات آیفون یا آیپد خود مراجعه کنید و به بخش بروزرسانی نرم افزار بروید. در حالی که می‌توان این فرایند را به صورت خودکار انجام داد، امکان آپدیت دستی - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر نجف آباد استان اصفهان - آیفون و آیپد نیز وجود - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر نجف آباد استان اصفهان - دارد.

سیستم عامل iOS 14.1 و iPadOS 14.1 تقریبا یک ماه پس از انتشار iOS 14 و iPadOS 14 در اختیار کاربران اپل قرار گرفته‌اند و - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر نجف آباد استان اصفهان - شامل موارد زیر می‌شوند:

  • افزودن پشتیبانی از اجرای ویدیوهای ۱۰ بیتی HDR و ویرایش تصاویر برای آیفون ۸ به همراه رفع مشکل نمایش - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر نجف آباد استان اصفهان - برخی ویجت‌ها، فولدرها و - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر نجف آباد استان اصفهان - آیکون‌ها در هوم اسکرین
  • رفع مشکل حذف برنامه‌ها درون پوشه‌ها در هنگام درگ ویجت‌ها و برطرف کردن مشکل ارسال اشتباهی ایمیل در اپ مخصوص آن
  • رفع مشکل عدم نمایش - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر نجف آباد استان اصفهان - اطلاعات منطقه‌ای تماس‌های ورودی
  • برطرف شدن مشکل همپوشانی دکمه تماس اضطراری در لاک اسکرین با ورودی متن در هنگام انتخاب حالت زوم نمایشگر و پسورد عددی
  • رفع مشکل عدم امکان دانلود یا افزودن آهنگ به کتابخانه در هنگام مشاهده یک آلبوم یا پلی لیست
  • رفع مشکل عدم نمایش صفر در ماشین حساب
  • برطرف شدن مشکل کاهش موقت کیفیت ویدیو در ابتدای استریم
  • رفع مشکل جلوگیری از تنظیم اعضای خانواده در اپل واچ - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر نجف آباد استان اصفهان - و همچنین عدم نمایش درست محتوای اپل واچ درون اپ مخصوص آن
  • بهبود سازگاری با نقاط دسترسی بی‌سیم کمپانی «Ubiquiti»

تعمیرات یخچال نیکسان در شهر نجف آباد استان اصفهان

سیستم عامل iOS 14 و iPadOS 14 با تغییرات نسبت زیادی نسبت به نسخه قبلی خود در اختیار کاربران قرار گرفتند که برای مثال می‌توان به هوم اسکرین جدید، بهبود Messages و سافاری و همچنین امکان ساخت ویجت - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر نجف آباد استان اصفهان - و افزودن آن‌ها به هوم اسکرین اشاره کرد. امنیت این سیستم عامل‌ها نیز افزایش پیدا کرده و با نقاط نارنجی و سبز رنگ استفاده اپ‌ها از دوربین و میکروفن را مشخص می‌کند.

اپل هم اکنون به همراه توسعه‌دهندگان در حال آزمایش و توسعه iOS 14.2 به همراه iPadOS 14.2 و watchOS 7.1 است. در اولین بتای iOS 14.2 شاهد تغییرات ظاهری کنترل سنتر و آیکون جدید اپل واچ هستیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone