🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  2. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  3. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32138.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

انتشار تصاویری واضح از گلکسی اس ۱۰، گلکسی واچ و ایرباد سامسونگ

اگر قرار بود رکورد افشای اطلاعات گجت ها در گینس ثبت شود احتمالا این عنوان به سری گلکسی سامسونگ می رسید. تقریبا تمامی اطلاعات این دستگاه ها پیش از رونمایی امشب لو رفته و حالا ...

اگر قرار بود رکورد افشای اطلاعات گجت ها در گینس ثبت شود احتمالا این عنوان به سری گلکسی سامسونگ می رسید. تقریبا تمامی اطلاعات این دستگاه ها پیش از رونمایی امشب لو رفته و حالا نوبت به افشای نام نسخه تاشو و انتشار رندرهای با کیفیت از گوشی ها، ایرباد و ساعت هوشمند رسیده است.

بر اساس آخرین توییت ایوان بلس که پیش از این اعتبار سخنانش ثابت شده، موبایل تاشو سامسونگ گلکسی فولد نام خواهد داشت. پیش از گمانه زنی ها از نام های دیگری نظیر گلکسی اف حکایت داشت. احتمالا طی - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر زنجان استان زنجان - رویداد امشب اطلاعات بیشتری در مورد گلکسی فولد ارائه خواهند شد.

همچنین صفحه SamCentral در توییتر تصاویر با کیفیتی را از این مدل های گلکسی اس ۱۰ و اس ۱۰ پلاس منتشر کرده که طرح نهایی این گوشی را به تصاویر می کشد.همانطور که انتظار - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر زنجان استان زنجان - می رفت گلکسی اس ۱۰ به دوربین اصلی سه گانه - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر زنجان استان زنجان - و - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر زنجان استان زنجان - سلفی تک سنسوره مجهز شده اما پنل جلوی اس ۱۰ پلاس میزبان دوربین سلفی دوگانه ای است که تصاویر با کیفیت بالاتری را ثبت می کند. تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر زنجان استان زنجان

بلس - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر زنجان استان زنجان - قبلا مدعی شده بود که قوی ترین نسخه گلکسی اس ۱۰ پلاس با ۱۲ گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه داخلی حدود ۱۴۷۷ دلار قیمت خواهد داشت.

در نهایت نوبت به انتشار تصاویری واضح از ساعت هوشمند گلکسی واچ و ایربادهای سامسونگ می رسد که توسط WinFuture منتشر شده و این گجت ها را از تمام زوایا و در رنگ های مختلف به تصویر - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر زنجان استان زنجان - می کشند.

بر اساس شایعات قبلی هر کدام از هدفون‌های گلکسی بادز از یک باتری با ظرفیت ۵۸ میلی آمپر ساعت بهره برده و به لطف ۸ گیگابایت حافظه داخلی - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر زنجان استان زنجان - امکان پخش آهنگ به صورت مستقل و بدون نیاز به گوشی را دارند.

از مشخصات احتمالی گلکسی واچ باید به نمایشگر ۱.۱ اینچی امولد با رزولوشن - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر زنجان استان زنجان - ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل، چیپست دو هسته‌‌ای اگزینوس ۹۱۱۰، ۴ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۲۳۶ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone