🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر چمستان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر چمستان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  2. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  3. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  5. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34328.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

آیفون XS Max سنگین‌ترین گوشی اپل است

آیفون XS Max که بیست و یکم شهریور ماه به همراه آیفون XS و اپل واچ سری 4 معرفی شده با صفحه نمایش ۶.۵ اینچی و رزولوشن ۱۲۴۲ در ۲۶۸۸ پیکسلی‌اش، در واقع عنوان بزرگترین ...

آیفون XS Max که بیست و یکم شهریور ماه به همراه آیفون XS و اپل واچ سری 4 معرفی شده با صفحه نمایش ۶.۵ اینچی و رزولوشن ۱۲۴۲ در ۲۶۸۸ پیکسلی‌اش، در واقع عنوان بزرگترین نمایشگر‌ تعبیه شده در میان تمامی آیفون ها را به خود اختصاص داده است.

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر چمستان استان مازندران

البته این مسئله موجب نشده که گرانترین آیفون فعلی، بزرگترین تلفن هوشمند اپل باشد - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر چمستان استان مازندران - چرا که این عنوان هنوز در اختیار آیفون 8 پلاس با حاشیه‌های به خصوص آن است. با این - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر چمستان استان مازندران - وجود به نظر می‌رسد آیفون XS Max موفق شده عنوان دیگری را به خود اختصاص دهد و سنگین‌ترین آیفون تاریخ لقب گیرد.

گزارش شده که این گوشی ۲۰۸ گرم وزن دارد و در حال حاضر سنگین‌ترین تلفن هوشمند اپل به شمار می رود چرا که از مقام دوم این لیست یعنی آیفون 8 پلاس ۲۰۲ گرمی به میزان ۶ گرم سنگین‌تر است.

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر چمستان استان مازندران

اگرچه ۶ گرم، وزن آنچنانی به شمار نمی رود و با در دست گرفتن این دو گوشی متوجه نخواهید شد که کدامیک از آنها سنگین‌ترند.

علاوه بر این آیفون XS Max از رقبای اصلی خود نیز  وزن بیشتری دارد چرا که گلکسی نوت 9 نیز وزنی معادل ۲۰۱ گرم دارد. این در حالی است که پرچمدار جدید سامسونگ از بدنه‌ی - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر چمستان استان مازندران - بلندتر و ضخیم‌تری استفاده می‌کند.

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر چمستان استان مازندران

با این وجود اگر کاربری تصور کند که حمل کردن و استفاده مستمر از یک گوشی ۲۰۸ گرمی وی را خسته خواهد کرد، - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر چمستان استان مازندران - می‌تواند سراغ گزینه‌ی بهتر کمپانی اپل یعنی - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر چمستان استان مازندران - آیفون XS با صفحه نمایش ۵.۸ اینچی‌اش برود.

این گوشی ۱۷۷ گرم وزن داشته و به غیر از - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر چمستان استان مازندران - اندازه‌، تنها تفاوتی‌ که با آیفون XS Max دارد عمر باتری کوتاهترش است. البته باید بیاد داشت که این موبایل ۱۰۰ دلار هم ارزانتر است اما عجیب است که محبوبیت برادر بزرگترش را تکرار نکرده و پیش فروشش - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر چمستان استان مازندران - دیرتر تمام شده است.

 

تماشا کنید: نگاه نزدیک ویدیویی به دو موبایل آیفون XS و XS Max اپل

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone