تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خرمدره استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  2. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  3. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  4. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10370.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

قیمت پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل افشا شد

احتمالا تا زمان عرضه پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل موسوم به Alder Lake (آلدر لیک) حدود یک ماه دیگر باقی مانده و بسیاری از کاربران و سازندگان رایانه‌های شخصی مشتاق هستند تا در مورد قیمت این ...

احتمالا تا زمان عرضه پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل موسوم به Alder Lake (آلدر لیک) حدود یک ماه دیگر باقی مانده و بسیاری از کاربران و سازندگان رایانه‌های شخصی مشتاق هستند تا در مورد قیمت این پردازنده‌ها بیشتر بدانند. در حالی که این موضوع هنوز - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خرمدره استان زنجان - به صورت رسمی تایید نشده، اما به - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خرمدره استان زنجان - نظر می‌رسد آمازون به صورت غیر مستقیم قیمت - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خرمدره استان زنجان - آن‌ها را فاش کرده است.

مستندات مربوط به چند پردازنده نسل دوازدهم آلدر لیک اینتل در چندین وب‌سایت از جمله آمازون هلند، فرانسه، ایتالیا و - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خرمدره استان زنجان - بریتانیا فاش شده است. این اسناد سپس توسط برخی منابع در - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خرمدره استان زنجان - توییتر به اشتراک گذاشته شد که قیمت‌های ادعا شده را نشان می‌دهد.

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خرمدره استان زنجان

پردازنده‌های ذکر شده - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خرمدره استان زنجان - در این گزارش شامل مواردی مانند i9-12900K ،i9-12900KF ،i7-12700K ،i7-12700KF ،i5-12600K و i5-12600KF می‌شود. همچنین باید اشاره کرد که قیمت‌های ذکر شده توسط آمازون اندکی متفاوت بوده - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خرمدره استان زنجان - و مالیات نیز در آن‌ها لحاظ شده است.

همانطور که انتظار می‌رود، قدرتمندترین پردازنده - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خرمدره استان زنجان - نسل جدید اینتل، گران‌ترین آن است و قیمتی بین ۹۸۴ - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خرمدره استان زنجان - دلار و - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خرمدره استان زنجان - ۱۰۸۶ دلار دارد. ارزان‌ترین پردازنده این سری نیز i5-12600K است که بین ۳۶۱ تا ۳۷۸ دلار - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خرمدره استان زنجان - قیمت دارد. لیست زیر قیمت پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل از سوی - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خرمدره استان زنجان - آمازون ایتالیا را نشان می‌دهد و یورو به دلار تبدیل شده است:

پردازندهآمازون - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خرمدره استان زنجان - ایتالیا
Intel Core i9-12900K۱۰۸۴ دلار
Intel Core i9-12900KF۱۰۳۶ دلار
Intel Core i7-12700K۷۵۰ دلار
Intel Core i7-12700KF۵۱۴ دلار
Intel Core i5-12600K۳۷۸ دلار
Intel Core i5-12600KF۴۷۶ دلار

علاوه بر قیمت، برخی مشخصات اصلی - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خرمدره استان زنجان - پردازنده‌های جدید از جمله فرکانس آن‌ها نیز فاش شده. با این وجود، با توجه به اینکه پردازنده‌های آلدر لیک دارای ترکیبی از هسته‌ها هستند، نمی‌توان تشخیص داد که فرکانس‌ها به کدام یک از هسته‌ها مربوط می‌شوند. برای پردازنده i9-12900K فرکانس ۳.۲ گیگاهرتز، برای i7-12700K فرکانس ۳.۶ گیگاهرتز - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خرمدره استان زنجان - و در نهایت برای i5-12600K فرکانس ۳.۷ گیگاهرتز ذکر شده است.

تاریخ دقیق عرضه پردازنده‌های سری - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خرمدره استان زنجان - آلدر لیک اینتل هنوز به صورت رسمی فاش نشده - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر خرمدره استان زنجان - است، اما شایعات به ۱۳ آبان به عنوان تاریخ عرضه اشاره می‌کنند که فاصله کمی تا آن داریم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone