🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر آباده استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر آباده استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی من باد سرد ندارد؟
    پاسخ: هوای سرد و خنک در کولر گازی به عوامل مختلفی چون فیلتر سالم، ترموستات، خرابی دریچه ها و... بستگی دارد.
  2. سوال: چرا دور تند کولرگازی من کار نمی کند؟
    پاسخ: در ساده ترین حالت ممکن است کلید رابط وضعیت مشکل داشته و معیوب یاشد که نیاز به تعمیر و با تعویض دارد.
  3. سوال: چرا کولرگازی نشت آب دارد؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی می تواند به دلیل خرابی پمپ درین، گرفتگی لوله فاضلاب، رطوبت بیش از حد محیط و .. باشد.
  4. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه میتوان پرداخت کرد؟
    پاسخ: بله؛ شما می توانید علاوه بر پرداخت شتابی هزینه تعمیرات را به صورت نقدی پرداخت کنید.
  5. سوال: دلیل سرما و یا گرمای غیرقابل کنترل در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مشکل در سنسور تنظیم دما یا اورلود، فیوز حرارتی، خرابی قسمت های مرتبط با گاز مبرد و ... از جمله دلایل احتمالی این اتفاق است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12678.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

انفجار موتور هواپیمای بوئینگ ۷۷۷ مدت کوتاهی پس از شروع پرواز [تماشا کنید]

یک پرواز «یونایتد ایرلاینز» با هواپیمای بوئینگ ۷۷۷ و ۲۴۱ سرنشین، مدت کوتاهی پس از پرواز با مشکل مواجه شد و یکی از موتورهای این هواپیما در هوا آتش گرفت و منفجر شد. همچنین بخشی ...

یک پرواز «یونایتد ایرلاینز» با هواپیمای بوئینگ ۷۷۷ و ۲۴۱ سرنشین، مدت کوتاهی پس از پرواز با مشکل مواجه شد و یکی از موتورهای این هواپیما در هوا آتش گرفت و منفجر شد. همچنین بخشی از قطعات موتور روی زمین سقوط کرد.

این پرواز با شماره - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر آباده استان فارس - ۳۲۸ از فرودگاه بین‌المللی «دنور» از زمین بلند شد و - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر آباده استان فارس - طبق بیانیه رسمی، مدت کوتاهی پس از شروع پرواز، موتور سمت راست با مشکل مواجه شد و در مسیر پرواز قطعاتی روی زمین پرتاب - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر آباده استان فارس - شد.

این پرواز که مقصدش شهر «هونولولو» بود، به علت مشکل موتور به دنور بازگشته است. به گفته یونایتد ایرلاینز، این پرواز شامل ۲۳۱ مسافر و ۱۰ خدمه بوده که در مجموع تعداد سرنشینان آن را به ۲۴۱ نفر می‌رساند.

این کمپانی اعلام کرده تمام مسافران و خدمه از هواپیما پیاده شده‌اند و به ترمینال فرودگاه منتقل شده‌اند:

«ما هم اکنون در حال تلاش برای ارائه پرواز جدیدی به مسافران به مقصد هونولولو در چند ساعت آینده هستیم.»

به گفته مقامات، در این حادثه فردی آسیب ندیده، با این حال پلیس در شهر «برومفیلد» ایالت کلرادو آمریکا سقوط قطعات هواپیما را گزارش کرده. در - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر آباده استان فارس - ویدیوی منتشر شده، موتور هواپیما آتش گرفته و همچنین فاقد چندین قطعه است، با این حال همچنان کار می‌کند.

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر آباده استان فارس

هواپیمای بوئینگ ۷۷۷-۲۰۰ در سال ۱۹۹۴ تولید شده و از موتورهای PW4000 بهره می‌برد. هواپیمای N773UA که جایگزین پرواز DEN-HNL یونایتد ایرلاینز محسوب می‌شود، در سال ۲۰۱۸ با مشکل مشابهی در «هاوایی» مواجه شد.

در آن سال هواپیمای N773UA در پرواز شماره ۱۱۷۵ از کالیفرنیا در حال پرواز به سمت هونولولو بود که تیغه موتور و فن - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر آباده استان فارس - موتور «Pratt @ Whitney PW4077» آن آسیب دید.

در نهایت - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر آباده استان فارس - باید به - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر آباده استان فارس - این موضوع اشاره کنیم که این هواپیما، با هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ مکس با سقوط‌های مرگبار تفاوت دارد، البته پروازها با ۷۳۷ - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر آباده استان فارس - مکس دوباره از سر گرفته شده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone