🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر لاهیجان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر لاهیجان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  2. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  4. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  5. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19373.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

مدیرعامل اریکسون برای لغو تحریم هواوی در سوئد لابی کرده است

مدیرعامل شرکت اریکسون با تحت فشار قرار دادن یکی از وزرای سوئد تلاش کرده تا ممنوعیت هواوی و ZTE را لغو کند. «Borje Ekholm»، مدیرعامل اریکسون با رد و بدل کردن چندین پیام کوتاه با ...

مدیرعامل شرکت اریکسون با تحت فشار قرار دادن یکی از وزرای سوئد تلاش کرده تا ممنوعیت هواوی و ZTE - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر لاهیجان استان گیلان - را لغو کند.

«Borje Ekholm»، مدیرعامل اریکسون با رد و بدل کردن چندین پیام کوتاه با «آنا - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر لاهیجان استان گیلان - هالبرگ» (Anna Hallberg)، وزیر تجارت خارجی سوئد از وی خواسته تا در دستور اداره پست و مخابرات سوئد (PTS) تجدید نظر کند. این دستور اپراتورهای سوئد را مجبور می‌کرد تا تجهیزات ساخت شرکت‌های چینی را تا ژانویه - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر لاهیجان استان گیلان - ۲۰۲۵ از زیرساخت 5G خود حذف کنند.

سخنگوی اریکسون ارتباط مدیرعامل اریکسون با ویزر تجارت خارجی سوئد را تأیید کرده است. این در حالیست که هالبرگ می‌گوید هیچ ارتباطی با PTS نداشته و هرگز از قدرت خود به عنوان یک وزیر برای تأثیرگذاری بر تصمیمات مقامات سوئد استفاده نمی‌کند. - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر لاهیجان استان گیلان - وی همچنین افزود هرگز با مدیرعامل شرکت اریکسون ملاقات نداشته است.

تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر لاهیجان استان گیلان

این خبر در حال منتشر می‌شود که «جیکوب والنبرگ» (Jacob Wallenberg)، عضو هیئت مدیره اریکسون نیز نسبت به ممنوعیت هواوی در سوئد واکنش نشان داد و در یکی از مصاحبه‌های خود با روزنامه Dagens Nyheter گفت «ممنوعیت هواوی قطعاً اتفاق خوبی نیست.»

بلومبرگ در گزارش خود اشاره می‌کند که حدود ۱۰ درصد از درآمد اریکسون از طریق مراوده با چین حاصل می‌شود و این شرکت یکی از بزرگ‌ترین رقبای هواوی در بازار تجهیزات رادیویی سلولی به شمار می‌رود. چین هشدار داده بود - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر لاهیجان استان گیلان - در صورتی که دولت سوئد ممنوعیت این کشور - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر لاهیجان استان گیلان - را لغو نکند، شرکت‌های سوئدی ضرر - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر لاهیجان استان گیلان - خواهند کرد.

دولت سوئد - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر لاهیجان استان گیلان - اواخر مهر ماه امسال استفاده از تجهیزات ساخت هواوی و ZTE در زیرساخت 5G این کشور را ممنوع اعلام کرد. رگولاتور مخابراتی سوئد اعلام کرد پس - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر لاهیجان استان گیلان - از ارزیابی تجهیزات هواوی و ZTE به احتمال آسیب زدن آن‌ها به امنیت سوئد پی برده و بکارگیری آن‌ها در زیرساخت شبکه - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر لاهیجان استان گیلان - 5G این کشور را ممنوع اعلام کرده است. این آژانس ارزیابی امنیتی را به کمک نیروهای مسلح و سرویس امنیتی سوئد - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر لاهیجان استان گیلان - انجام داد.

- تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر لاهیجان استان گیلان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone