🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر صومعه سرا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر صومعه سرا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  2. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  3. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  4. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  5. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40612.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

گوگل پیکسل 2 به چیپست اختصاصی پردازش تصویر مجهز شده است

گوگل که چندی پیش موبایل های پیکسل 2 و پیکسل 2 اکس ال را معرفی کرد، امروز نکته جدیدی را در مورد آنها فاش ساخت و گفت این دو محصول برای نخستین بار به چیپست (SoC) اختصاصی ...

گوگل که چندی پیش موبایل های پیکسل 2 - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر صومعه سرا استان گیلان - و پیکسل 2 اکس ال را معرفی کرد، امروز نکته - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر صومعه سرا استان گیلان - جدیدی را در مورد آنها فاش ساخت و گفت این دو محصول برای نخستین بار به چیپست (SoC) اختصاصی به نام «هسته بصری پیکسل» (Pixel Visual Core) مجهز شده اند.

این سیستم-بر-چیپ را می توان معادل ساده شده چیپست های کوالکام، سامسونگ و اپل دانست که عملکرد ویژه ای دارد و پردازش تصاویر +HDR را سرعت می بخشد و یکی از عوامل اصلی در کیفیت برتر دوربین موبایل پیکسل به شمار می رود.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر صومعه سرا استان گیلان

گوگل از هسته بصری پیکسل برای اجرای روان و سریع عملیات پردازش تصویر در موبایل هایش بهره می گیرد، اما قصد دارد این قابلیت را در اختیار توسعه دهندگان و اپلیکیشن های ثالث نیز قرار دهد.

چیپست اختصاصی گوگل طی هفته های آتی به - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر صومعه سرا استان گیلان - طور کامل فعال می شود

جالب اینجاست که چیپست مورد بحث هنوز با تمام قوا در موبایل های پیکسل به کار گرفته نشده. ظاهراً گوگل فرصت کافی برای بهینه سازی آن را در اختیار نداشته و قصد دارد طی هفته های آتی آن را از طریق آپدیت جداگانه فعال نماید. پس از فعال شدن «هسته بصری پیکسل» این دو موبایل به پردازش دقیق تر و بهینه تر تصاویر HDR - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر صومعه سرا استان گیلان - مجهز می شوند.

طبق تصویری که از چیدمان «واحد پردازش تصویر» (IPU) گوگل منتشر شده، با یک SoC هشت هسته ای روبرو هستیم که یک هسته ARM Cortex-A53 دیگر نیز آنها را همراهی می کند. تمامی هسته ها به صورت ویژه برای پردازش تصاویر +HDR طراحی شده اند و می توانند این - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر صومعه سرا استان گیلان - عملیات را 5 برابر سریع تر و با 90 درصد مصرف انرژی - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر صومعه سرا استان گیلان - کمتر انجام دهند.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر صومعه سرا استان گیلان

گفتنیست هسته بصری پیکسل در نسخه پیش نمایش اندروید 8.1 اوریو فعال می شود و سپس به روز رسانی API دوربین اندروید در اختیار توسعه دهندگان قرار می گیرد. واضح - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر صومعه سرا استان گیلان - است که این قابلیت مختص پیکسل 2 بوده و نسل قبل به علت فقدان سخت افزار اختصاصی، از آن بی بهره خواهند بود.

گوگل همچنین اعلام کرد پردازش اختصاصی +HDR نخستین گام در بهره گیری این چیپست اختصاصی به شمار می رود و در آینده، هسته بصری پیکسل برای عملیات یادگیری ماشین و هوش مصنوعی هم به خدمت گرفته خواهد شد.

شاید به مطلب زیر هم علاقه مند باشید:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone