🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر خلخال استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر خلخال استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  2. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17575.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

مشخصات کامل و رندری جدید از پیکسل ۵ منتشر شد

یک وب‌سایت آلمانی جدیدترین رندر پیکسل ۵ و مشخصات کامل آن را به فاصله یک هفته از رونمایی این موبایل منتشر کرد. بر اساس گزارش وب سایت WinFuture، پیکسل ۵ احتمالاً از چیپست اسنپدراگون 765G ...

یک وب‌سایت آلمانی جدیدترین رندر پیکسل ۵ و مشخصات کامل آن را به فاصله یک هفته از رونمایی این موبایل منتشر کرد.

بر اساس گزارش وب سایت WinFuture، پیکسل ۵ احتمالاً از چیپست اسنپدراگون 765G مجهز به - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر خلخال استان اردبیل - مودم X52 برخوردار است که پشتیبانی از شبکه 5G را برای گوشی جدید گوگل به ارمغان می‌آورد. البته آنطور که این سایت گزارش می‌کند، پیکسل ۵ تنها از فرکانس‌های زیر ۶ گیگاهرتز شبکه 5G پشتیبانی می‌کند که نسبت به امواج میلیمتری سرعت کمتری دارند.

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر خلخال استان اردبیل

پیکسل ۵ احتمالاً نمایشگر ۶ اینچی - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر خلخال استان اردبیل - OLED با رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل خواهد داشت که نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ را به ارمغان آورده و از نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. گوشه سمت چپ نمایشگر همانند پیکسل 4A حفره دوربین سلفی تعبیه شده است. ظاهراً گوگل حاشیه پایینی نمایشگر را حذف کرده تا - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر خلخال استان اردبیل - اطراف صفحه‌نمایش یکدست‌تر شود.

از دیگر نکات قابل توجه این تصویر می‌توان به نبود سنسورهای مربوط به ژست‌های حرکتی اشاره کرد - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر خلخال استان اردبیل - که یکی از ویژگی‌های اصلی پیکسل ۴ - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر خلخال استان اردبیل - بود. علاوه بر این خبری از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر نیست و گوگل ظاهراً قصد دارد پیکسل ۵ را به حسگر اثر انگشت فیزیکی در پنل پشت مجهز کند. البته به دلیل اینکه وب سایت آلمانی تصویری - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر خلخال استان اردبیل - از پنل پشتی این محصول منتشر نکرده نمی‌توان این مورد را قطعی دانست.

در ادامه گزارش آمده که پیکسل ۵ از ۸ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، گواهی IP68 و باتری ۴۰۸۰ میلی آمپر ساعتی برخوردار است که از شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی کرده و از طریق درگاه USB-C شارژ می‌شود.

موبایل مورد بحث احتمالاً دوربین دوگانه با سنسور اصلی ۱۲.۲ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار تشخیص فاز، اندازه پیکسل ۱.۴ میکرون و لرزشگیر تصویر اپتیکال و الکترونیکی خواهد داشت. حسگر ۱۶ مگاپیکسلی با لنز فوق عریض و میدان دید ۱۰۷ درجه نیز کنار دوربین اصلی قرار گرفته است. دوربین اصلی قابلیت فیلمبرداری 4K با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه و - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر خلخال استان اردبیل - 1080p با نرخ ۲۴۰ فریم بر ثانیه را دارد.

گوگل از پیکسل ۵، پیکسل 5G 4A و چندین محصول دیگر در تاریخ ۳۰ سپتامبر (۹ مهر) رونمایی می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone