تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر سوادکوه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  2. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
  4. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  5. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24118.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

انفجار در آزمایشگاه سری نگهداری از ویروس های مرگبار در روسیه

وقوع انفجار در مرکز تحقیقات ویروس شناسی و بیوتکنولوژی روسیه موسوم به «وکتور» (Vector)، منجر به آتش سوزی و مجروح شدن یکی از کارکنان شده و به احتمال زیاد نمونه های فعال ویروس آبله، پاتوژن ...

وقوع انفجار در مرکز تحقیقات ویروس - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر سوادکوه استان مازندران - شناسی و بیوتکنولوژی روسیه موسوم به «وکتور» (Vector)، منجر به آتش سوزی و مجروح شدن یکی از کارکنان شده و به احتمال زیاد نمونه های فعال ویروس آبله، پاتوژن های مرگبار ویروس ابولا و همچنین هاگ های بیماری سیاه زخم را منتشر کرده است.

به گزارش - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر سوادکوه استان مازندران - خبرگزاری - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر سوادکوه استان مازندران - روسی TASS، «نیکولای کرازنیکوف» (Nikolai Krasnikov)، یکی از مقامات ارشد شهر Koltsovo می گوید انفجار هنگام انجام تعمیرات رخ داده و شدت آن به حدی بوده که منجر به شکستن - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر سوادکوه استان مازندران - شیشه های ساختمان و آتش سوزی به بزرگی 30 متر مربع شده است. طبق گزارشات متعدد انفجار گاز عامل بروز آتش سوزی بوده است. در پی این حادثه 13 ماشین و 38 مامور آتش نشانی به محل اعزام شدند.

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر سوادکوه استان مازندران

«کرازنیکوف» می گوید در محل انفجار هیچ ماده خطرناکی وجود نداشته و هیچ خطری ساکنین اطراف مرکز را تهدید نمی کند. - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر سوادکوه استان مازندران - ساختمان وکتور آسیب جدید ندیده ولی حال یکی از کارکنان این مرکز وخیم گزارش - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر سوادکوه استان مازندران - شده است.

مرکز وکتور از زمان راه اندازی در سال 1975 تاکنون میزبان هزاران محقق در محیطی چند ده هکتاری بوده است. در سال های اخیر این مرکز با نصب تجهیزات امنیتی جدید به - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر سوادکوه استان مازندران - روز شد و با اینکه خبر انفجار آن نگرانی هایی را در پی داشته ولی ظاهراً اتاق نگهداری از ویروس آبله آسیبی ندیده است.

در مرکز وکتور و همچنین مراکز کنترل و پیشگیری بیماری در ایالات متحده آمریکا (CDC)، نمونه های ویروس آبله و دیگر ویروس - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر سوادکوه استان مازندران - های خطرناک نگهداری می شوند. حال وقوع انفجار - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر سوادکوه استان مازندران - در این مرکز نگرانی هایی را در مورد امنیت زیرساخت ها در این مراکز به وجود آورده است.

سال 2004، «آنتونینا پِرِزنیاکووا» (Antonina Presnyakova) یکی - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر سوادکوه استان مازندران - از کارکنان مرکز وکتور بعد از فرو رفتن سرنگ حاوی ویروس ابولا به بدنش جان خود را از دست داد. خبر این حادثه تا - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر سوادکوه استان مازندران - چند هفته بعد به سازمان بهداشت جهانی (WHO) گزارش نشد. این پنهان کاری گمانی زنی هایی را در مورد عدم توانایی محققین این مرکز در تلاش برای نجات دادن جان این فرد مطرح کرد.

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر سوادکوه استان مازندران

وکتور یکی از مهم ترین مراکز همه گیر شناسی - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر سوادکوه استان مازندران - یا اپیدمیولوژی (Epidemiology) در دنیاست. واکسن ابولا نیز در همین مرکز ساخته شده است. یکی از مقامات بلند پایه شوروی سابق که پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی در دهه 90 میلادی به ایالات متحده پناهنده شده، می گوید دولت روسیه در این مرکز از نمونه های ویروس آبله برای تولید سلاح های شیمیایی استفاده می کند.

این دومین مرتبه در چند ماه اخیر است که یکی از مراکز حساس روسیه دچار حادثه می شود. اواسط مرداد ماه وقوع انفجار در سیستم سوخت رسان یکی از راکت - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر سوادکوه استان مازندران - های این کشور، 8 کشته و زخمی بر جای گذاشت.

از کار - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر سوادکوه استان مازندران - افتادن مشکوک سنسورهای رادیواکتیو بعد از این انفجار و همچنین پنهان کاری دولت روسیه در اطلاع رسانی درست به پزشکان در مورد تشعشعات رادیواکتیو، گمانه زنی هایی را در مورد دست داشتن دولت روسیه در این - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر سوادکوه استان مازندران - انفجار - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر سوادکوه استان مازندران - به وجود آورد.

- تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر سوادکوه استان مازندران -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone