🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  2. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  3. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  4. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  5. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42449.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

تولید کنندگان لوازم جانبی حذف حسگر Touch ID از آیفون 8 را تأیید می کنند

نشریه معتبر فوربز (Forbes) تا به امروز اطلاعات خوبی را در مورد آیفون 8 منتشر کرده و مجموعه ای از بهترین رندرهای این موبایل پریمیوم را به نمایش گذاشته. «گوردون کلی» نویسنده این سایت به ...

نشریه معتبر فوربز (Forbes) تا به امروز اطلاعات خوبی را در - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - مورد آیفون 8 منتشر کرده و مجموعه ای از بهترین رندرهای این موبایل پریمیوم را به نمایش گذاشته. «گوردون کلی» نویسنده این سایت به تازگی مدعی شده که طراحی نهایی این دستگاه در اختیار سازندگان قاب های محافظ (به خصوص شرکت Nodus) قرار گرفته است.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

علاوه بر شکل ظاهری که با موارد قبلی کاملاً همخوانی دارد، «کلی» و شرکت Nodus می گویند اپل سیستم احراز هویت - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - تاچ آیدی (TouchID) را به طور کامل کنار گذاشته و از سیستم های تشخیص بیومتریک پیشرفته تر در آیفون 8 استفاده کرده است.

طبق اطلاعات موجود، اپل - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - سیستم تشخیص چهره بسیار دقیقی را با تکیه بر دوربین ها و حسگرهای سه بعدی تشخیص عمق در این موبایل تعبیه کرده که کدهای نرم افزاری مرتبط با آن هم به تازگی در فرمور اسپیکر هوشمند هوم پاد اپل مشاهده شده اند.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

البته نویسنده وب سایت فوربز احتمال تعبیه تاچ آیدی در دکمه پاور آیفون - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - 8 را هم رد نکرده، دکمه ای که در مقایسه با آیفون های کنونی به مراتب بزرگ تر است. منابع خبری می گویند اپل با - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - ارائه - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - آپدیت نرم افزاری می - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - تواند تاچ آیدی را در این دکمه فعال سازد، اما این رویکرد با سیاست های این شرکت همخوانی ندارد.

گفتنیست طی ماه های گذشته شایعات متعددی مبنی بر به کار گیری - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - حسگر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - OLED در آیفون 8 به گوش می رسید، اما ظاهراً این عمل با دشواری های متعددی روبرو شده و هیچکدام از پرچمداران - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - سال 2017 به چنین قابلیتی مجهز نخواهند شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone