🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر جعفریه استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر جعفریه استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بوی گاز در آشپزخانه من به چه دلیل است؟
    پاسخ: خرابی در اتصالات و قطعات مختلف در اجاق گاز و فر می تواند باعث نشتی گاز در منزل شما شود.
  2. سوال: آیا خدمات یا تعمیرات شما گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  3. سوال: علت فیوز پراندن اجاق گاز و فر چسیت؟
    پاسخ: در فر یا اجاق های برقی یا هر وسیله برقی دیگر سیب در برد های الکترونیکی و اسیب در سیم ها و اتصالات ممکن است باعث پریدن فیوز شود.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیلی شما از خدمات ارائه شده توسط تکنسین های ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: هزینه تعمیر اجاق گاز من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شود و پس از آن هزینه تعمیر اجاق گاز و فر به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15705.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

اندروید به‌زودی ۵ بروزرسانی دریافت می‌کند؛ از ارسال اپ با Nearby Share تا استیکرهای جدید

گوگل در هفته‌های پیش رو ۵ قابلیت جدید را به اندروید می‌آورد که به بهبود دستیار صوتی و اپ نقشه، اضافه شدن اموجی‌های جدید، دریافت کتاب‌های صوتی با خوانش خودکار و ارسال اپ برای کاربران ...

گوگل در هفته‌های پیش رو ۵ قابلیت جدید را به اندروید می‌آورد که به بهبود دستیار - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر جعفریه استان قم - صوتی و اپ نقشه، اضافه شدن اموجی‌های جدید، دریافت کتاب‌های صوتی با خوانش خودکار و ارسال - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر جعفریه استان قم - اپ برای کاربران دیگر مربوط می‌شود.

به‌روزرسانی گوگل مپ شامل اضافه شدن یک تب جدید به نام Go است که به شما اجازه می‌دهد بدون وارد کردن آدرس مقصد؛ مسیر منتهی به آدرس‌هایی نظیر محل کار را که به آنها مرتب رفت و آمد دارید، مشاهده کنید. اطلاعات ارائه شده در این تب علاوه بر مسیر شامل وضعیت ترافیک و زمان تقریبی رسیدن است و می‌توانید آنرا پین کنید. همچنین امکان پین کردن مسیرهای حمل و نقل عمومی نیز وجود دارد.

قابلیت Nearby Share که - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر جعفریه استان قم - برای به اشتراک‌گذاری آسان فایل و به عنوان رقیب ایردراپ ارائه شد، به زودی از ارسال اپ‌های پلی استور برای دیگر کاربران نیز پشتیبانی خواهد کرد. در این روش می‌توان اپ‌ها را از طریق بلوتوث، بلوتوث کم مصرف، WebRTC یا وای‌فای ارسال کرد. بدین منظور کافی است در اپ پلی استور وارد بخش «مدیریت اپ‌ها و بازی‌ها» شده و در منوی به اشتراک گذاری برنامه مورد نظر را انتخاب کنید.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر جعفریه استان قم

گوگل مدتی قبل از قابلیت جالب Emoji Kitchen برای ترکیب کردن اموجی‌های مختلف رونمایی کرده بود که شامل چند صد ترکیب می‌شد. این شرکت تعداد ترکیب‌های ممکن استیکرهای Gboard را به ۱۴ هزار مورد ارتقا داده و به زودی آنرا ارائه - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر جعفریه استان قم - خواهد کرد.

یکی دیگر از موارد به‌روزرسانی شده اپلیکیشن Voice Access است که با هدف استفاده از منوها و - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر جعفریه استان قم - ابزارهای مختلف با فرامین صوتی ارائه شد و حالا با تکیه بر هوش مصنوعی و یادگیری ماشین کار با کلیدها و دیگر عناصر رابط کاربری را ساده‌تر می‌کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر جعفریه استان قم

با افزایش محبوبیت پادکست‌ها و - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر جعفریه استان قم - کتاب‌های صوتی گوگل نیز پروژه جدیدی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر جعفریه استان قم - را راه‌اندازی کرده که می‌تواند تعداد کتاب‌های صوتی را در پلی استور به شکل چشمگیری افزایش دهد. این شرکت یک ابزار خوانش خودکار را در اختیار ناشران در آمریکا و بریتانیا قرار داده که به آنها در تولید نسخه صوتی کتاب‌ها کمک می‌کند. - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنو در شهر جعفریه استان قم - این ابزار فعلا در حالت بتا قرار دارد و انتظار می‌رود در سال آینده در اختیار همه ناشران قرار گیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone