🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر جوانرود استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر جوانرود استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  2. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  3. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
  4. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35643.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

فیسبوک اعتراف کرد؛ اشتراک گذاری اطلاعات کاربران با بیش از 60 شرکت

فیسبوک پذیرفته که به ده ها کمپانی حوزه فناوری اجازه داده دسترسی ویژه ای به داده های کاربران داشته باشند. این اتفاق حتی پس از آن افتاده که در ماه مه سال 2015 این شبکه ...

فیسبوک پذیرفته که به ده ها کمپانی حوزه فناوری اجازه داده دسترسی ویژه ای به داده های کاربران داشته باشند. این اتفاق حتی پس از آن افتاده که در ماه مه سال 2015 این شبکه اجتماعی خبر از محدود سازی این گونه دسترسی ها داده بود.

به گزارش وبسایت cnet، فیسبوک به اشتراک گذاری - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر جوانرود استان کردستان - اطلاعات مورد بحث با61 تولید کننده سخت افزار و نرم افزار ادامه داده. این موضوع در اسنادی اعلام شده که فیسبوک در جمعه قبل در اختیار کنگره ایالات متحده قرار داده است. اسناد ارائه شده در جواب به صدها سوالی هستند که اعضای کنگره در ماه آوریل از زاکربرگ - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر جوانرود استان کردستان - پرسیده بودند.

کمپانی مورد بحث اعلام کرده دسترسی اضافه شش ماهه و تنها برای یک بار را برای کمپانی هایی از جمله AOL و شرکت پستی UPS به اپ دوستیابی Hinge داده تا این شرکت ها بتوانند خود را با سیاست های حفظ حریم خصوصی شبکه اجتماعی تطبیق داده و نسخه ویژه خود از فیسبوک را برای دستگاه ها توسعه دهند. به این ترتیب داده های دوستان، نام ها، جنسیت و تاریخ تولد بدون اطلاع کاربران به اشتراک گذاشته شده است.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر جوانرود استان کردستان
حضور زاکربرگ در مقابل کنگره در فروردین ماه

فیسبوک در اسناد این گونه اعلام کرده:

ما با کمپانی ها - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر جوانرود استان کردستان - همکاری کردیم تا یکپارچگی [مورد نیاز] برای دستگاه ها، سیستم عامل ها و محصولات متنوع دیگر را ایجاد کنند. ما و شرکایمان می خواستیم به افراد روشی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر جوانرود استان کردستان - برای دریافت فیسبوک یا تجربه کردن آن را ارائه دهیم. این یکپارچه سازی ها توسط شرکای مان و برای کاربران ایجاد شدند، البته با تأیید فیسبوک.

فیسبوک همچنین به 5 کمپانی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر جوانرود استان کردستان - دیگر اشاره کرده که از نظر - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر جوانرود استان کردستان - تئوری به واسطه آزمایش نسخه های بتا می توانستند به داده های محدود دوستان دسترسی داشته باشند. در نهایت اعلام شده که به 38 مورد از شراکت ها پایان یافته و فیسبوک قصد دارد تا انتهای - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر جوانرود استان کردستان - ماه جاری میلادی (معادل با 9 مرداد ماه) به شراکت با - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر جوانرود استان کردستان - 7 کمپانی دیگر نیز خاتمه دهد.

به دنبال رسوایی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر جوانرود استان کردستان - فیسبوک از طریق کمبریج آنالیتیکا که منجر به لو رفتن اطلاعات میلیون ها کاربر این شبکه اجتماعی و نیز سوء استفاده از آنها برای پیش بینی نتایج انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا شد.، زاکربرگ در مقابل مجلس نمایندگان و نیز مجلس سنای ایالات متحده شهادت یاد کرد.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر جوانرود استان کردستان

در کنار رسوایی فیسبوک نگرانی هایی در مورد دسترسی های ویژه ای که این شرکت در اختیار - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر جوانرود استان کردستان - کمپانی چینی هواوی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر جوانرود استان کردستان - قرار داده بود مطرح شده بود. در ماه گذشته میلادی نیز نیویورک تایمز اعلام کرد که فیسبوک توافق - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر جوانرود استان کردستان - نامه هایی را برای دسترس وسیع حداقل 60 شرکت تولید کننده دستگاه ها به داده های کاربران منعقد کرده؛ در این بین نام هایی از جمله اپل، مایکروسافت، سامسونگ - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر جوانرود استان کردستان - و بلک بری به چشم می خورد.

- تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر جوانرود استان کردستان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone